Ik ben er ook bij in Den Bosch hoor, voor mij een thuiswedstrijd
.Ben heel benieuwd hoe ze het allebei daar gaan doen. Wat ben je van plan eigenlijk, ga je ze houden of gaan ze naar de veiling?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.LDRD schreef:@Kajanus, ik vind hem super hoor, nu nog foto's van de Sandreo.
Ik ben er ook bij in Den Bosch hoor, voor mij een thuiswedstrijd.
Ben heel benieuwd hoe ze het allebei daar gaan doen. Wat ben je van plan eigenlijk, ga je ze houden of gaan ze naar de veiling?
alhoewel ik daar denk ik te zenuwachtig voor zal zijn..
te zijn valt ie me wel itsie tegen op deze foto
)die ene schitterende draf foto in de bak in m'n hoofd
amaze schreef:Kajanus ;wat lijkt ie daat op de foto donker zeg !
Om heel eerlijkte zijn valt ie me wel itsie tegen op deze foto
![]()
Ik vind hem wat "kaal" aandoen (ik zie zijn mooie bespiering niet meer zo ) ;of is dat toeval ?
Ik heb (nog steeds)die ene schitterende draf foto in de bak in m'n hoofd
en die is iets gezonken in zijn bovenlijn, alhoewel ik moet zeggen dat dat steeds beter aan het worden is
;nee ,dat snap ik,ik bedoel de fotos in je profiel 
hoor ,zoiets vergeet ik eeecht niet
amaze schreef:Hihi;nee ,dat snap ik,ik bedoel de fotos in je profiel
Ik ben niethoor ,zoiets vergeet ik eeecht niet
Kajanus schreef:LDRD schreef:@Kajanus, ik vind hem super hoor, nu nog foto's van de Sandreo.
Ik ben er ook bij in Den Bosch hoor, voor mij een thuiswedstrijd.
Ben heel benieuwd hoe ze het allebei daar gaan doen. Wat ben je van plan eigenlijk, ga je ze houden of gaan ze naar de veiling?
De Padinus is de bedoeling dat hij de veiling ingaat en de Sandreo weet ik nog niet..
Die zou wel mee naar huis mogen, bij de andere dressuurpaarden op stal.
We kunnen bijna wel een Boktmeeting houden in Den Bosch want zo te lezen komen er veel Bokkers,alhoewel ik daar denk ik te zenuwachtig voor zal zijn..
Maar iedereen meebieden met de Padinus, dan gaat de prijs mooi omhoog![]()
.
amaze schreef:Bokkers genoeg toch ;staks in Den Bosch...?
: dan vormen we met z'n allen een "Boktsyndicaat "en kopen we 'm met z'n allen !!![]()
![]()
he ? ....
.
(waarschijnlijk) niet meer op
amaze schreef:Voor Kajanus gaat dat rijmpje straks,(waarschijnlijk) niet meer op
![]()
![]()

)
LDRD schreef:Ik vind hem gaaf hoor, voldoende bot ook.
Kan ik vast een dekking vastleggen voor een vriendenprijsje?
. LDRD schreef:Jammer dat mijn merrie niet thuis is in februari, want anders was ik even met haar langsgekomen in de Brabanthallen![]()
.
.