[VOLG] Goud en gevlekte Friese kruisingen verwacht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Welke kleur en geslacht krijgen de veulens?

Zwartbonte merrie
75 (19%)
Zwartbonte hengst
80 (20%)
Zwarte hengst
19 (4%)
Zwarte merrie
10 (2%)
Amber champagne merrie
70 (18%)
Amber champagne hengst
32 (8%)
Classic champagne merrie
59 (15%)
Classic champagne hengst
38 (9%)

Totaal aantal stemmen: 383

Leandra

Re: [VOLG] Goud en gevlekte Friese kruisingen verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:51

Luister vooral heel goed naar je lijf. Ik heb bij mijn eerste bevalling ook zoveel bloed verloren en heb echt meer dan een half jaar nodig gehad om weer op krachten te komen. En als je ijzertabletten krijgt, vraag dan ook gelijk om iets tegen obstipatie.

juuljb

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:36

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Bjorn!
Wat je zegt over bloedverlies bij je eigen bevalling emotioneert mij. Op zichzelf zijn dat soort kwalen bij een bevalling al erg genoeg maar dat dan in parallel met het verlies van Zilver... Ik huil met je mee Kabayo.
Laat die tranen maar komen, soms doet niks je zo goed als een potje janken.
Neem lekker je rust en geniet van je zoon en de rest van je gezinnetje <3

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:53

Leandra schreef:
Luister vooral heel goed naar je lijf. Ik heb bij mijn eerste bevalling ook zoveel bloed verloren en heb echt meer dan een half jaar nodig gehad om weer op krachten te komen.

Zelfde ervaring hier. Bij mijn tweede bevalling heb ik een ijzerinfuus gehad, dat maakte al heel veel verschil. :)

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:00

Gefeliciteeerd met de geboorte van jullie Bjorn. Ga er maar goed van genieten en neem de tijd voor jezelf, vooral dat. En nogmaals genieten, want voor je het weet is hij 16 jaar en gaat ie stappen, samen met zijn grote zus. Wat vind zij van haar broertje?
En, ik weet niet of je vlees eet, gebakken lever of biefstsuk is erg goed om het ijzergehalte omhoog te brengen.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 7 min geleden

O jeetje, wat heftig! Een dag niet op Bokt geweest; ik heb wel even wat om bij te lezen! Maar gelukkig loop jij verder geen gevaar. Rustig aan en goed naar de dokter luisteren. En heel erg gefeliciteerd met jullie zoon!