Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
denisesilver schreef:Wordt er teveel naar de hengstenhouders gespeeld en niet genoeg aan de merriehouders gedacht, in die zin?
GJ9 schreef:Ik heb genoten vrijdag!
Ik kan me wel een beetje ergeren aan alle negatieve reacties op internet, vaak van de mensen die thuis keken voor een paar euro.
In de ambiance/context komt het anders over dan op tv. En de dansers waren om de gaten te vullen wat eerder altijd met tractor en ontworm reclames was. Dit was veel leuker.
De band en dansers tijdens de shows vond ik juist mooi, liet echt zien hoe braaf de paarden waren, goede reclame!
En leuk dat ze wat meer show gaan doen, wie weet straks ook nog mooie viertallen (of meer) of wat meer show met de paarden zelf wat ze bij het KFPS indrukwekkend mooi doen.
mce schreef:Brett Kidding, alter ego van Tristan Tucker
baudyh schreef:Phonix schreef:Ik heb wel trouwens genoten van die dronken dansende gast. Die was zo van zichzelf aan het genieten. Heerlijk
Er zaten een paar dames achter mij die moesten daar zo om lachen en dat was erg aanstekelijk.
De look a like van age Okkema zeiden ze al
s0173957 schreef:misterA schreef:Daan G....Lees ook het artikel op Horses.nl. Over Helene Geervliet, "Ik wil blije paarden fokken."
Heb je die z'n vader, Donkey Boss al eens gezien?
Snap je niet dat die zo'n leuke zoon heeft gegeven...
Phonix schreef:Weet iemand wat die extra bandje is? [ Afbeelding ]