Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Umeo schreef:Laurentii schreef:De Heartbeat is mooi gelukt! Ik heb hem ook eens willen nemen, maar mij werd gezegd hem niet op een merrie met matig vermogen te zetten omdat hij dat zelf niet zou verbeteren.
Colorit ben ik ook zeker fan van. Een kennis van mij verwacht er dit jaar enkele. Eentje hebben ze al:
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5ECC908E
Ik zag gisteren ook dat Di Cantero ter Hulst ook vers beschikbaar komt.
Ik heb merries te kort
Mag ik vragen waar je gelezen hebt dat Di Cantero vers beschikbaar komt? Hij stond op mijn lijstje maar omdat hij enkel met diepvries beschikbaar was, heb ik hem geschrapt.
Spaansepony schreef:Ah vandaar! Ik heb vorig jaar inderdaad de merrie bij de hengstenhouder een week gezet ervoor. Met twee rietjes was ze gelijk de eerste keer drachtig, vandaar dat ik het mij afvroeg.
Dekken jullie wel eens met een hengst 2 jaar op een rij? Ik heb bijv nog 2 rietjes over, dus mocht het een mooi veulen eruit komen kan ze evt nog een keer. Twijfel of ik dan weer voor de zelfde ga.
Umeo schreef:Dat is balen Laurievic!
Ik heb deze namiddag even gebeld naar het Netehof. Volgens hen past Di Cantero bij veel merries zo lang ze maar voldoende lengte in het lijf hebben. Kwaliteit sperma is goed
Laurentii schreef:Ik heb van Di Cantero nog geen massaal grote paarden gezien. Dus vergroten gaat hij volgens mij niet doen.
Ik heb 2x Ogano gebruikt op dezelfde merrie omdat ik er tevreden van was en hij heeft mij de tweede keer ook zeker tevreden gekregen
Hier goed nieuws.
Mijn bonte 1.40m merrie is net drachtig gescand van Pegase van't Ruytershof.
Mijn Giovanni (Graf Grannus) merrie doe ik straks weg om te dekken van Ulyss Morinda. Deze was custome made en is al verkocht.
Venthe schreef:Marijke ons Di Cantero veulen van vorig jaar was echt een heel mooi chique poppetje. Maar klein... Terwijl de merrie zelf prima aan de maat is (1.69). Maar hebben haar helaas afgelopen winter in moeten laten slapen na een ongeluk in de paddock dus geen idee of het misschien een laat bloeier was.
We zi
tten er aan te denken om de merrie dit jaar weer terug te dekken met Di cantero maar twijfelen toch wel door het kleine veulen van vorig jaar
jazzejam schreef:Hier ook liever vers, merrie is niet echt makkelijk met opvoelen. Dus prettig als dat zo min mogelijk hoeft.
Zijn er hier mensen die Il est Balou nakomelingen kennen/ hebben? Hier nu een hengstveulen wat kwa type er goed uit ziet en zeker aan de maat is, maar ben vooral benieuwd naar de ervaring van het karakter.