Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zijn moeder is hiermee weer een puntje dichter bij het preferentschap
Stond nog mooi te kijken, want was toch vrij springen bij ipv alleen 'thuiskeuring' voor exterieur. En had niet verwacht dat gup met zijn Z-klassering nog zou moeten vrij springen. Maar ze krijgen dus pas vrijstelling bij Z+6 en hij is nu Z+3. Niet heel logisch aangezien merries met onvoldoende punten voor het vrijspringen bij M+5 (of een voldoende verrichting in de IBOP) alsnog ster worden. Maar gelukkig deed hij goed zijn best, ondanks dat hij al meer dan 3 jaar niet los gesprongen had. Met 75 punten voor exterieur, 80 voor draf, galop en reflexen en 75 voor techniek en vermogen is hij ruimschoots ster geworden! 
EPTM is toch wat minder ingespeeld op de oudere merries voor mijn gevoel. Gaat het om een dressuur- of springpaard? Jij zit redelijk in mijn regio als ik het me goed herinner en ken wel wat betrouwbare adressen

kijk je uit dat je niet de dierenbescherming over je heen krijgt met: hij loopt te hoog, moet lang en laag etc etc etc... zonder ook maar te weten hoe vaak / lang je traint en of je al losgereden had, etc.
Plaaaaatje. Ik ben verliefd. 
!Mer1980 schreef:xx_Irisje schreef:Hihi, heb je toevallig het reltopic met Mn eigen negro gezien?
In dit topic durf ik ze wel te showen
Ik ga wel even zoekenIk durf zelf nooit een rijfoto te plaatsen dus ik vind nog steeds dat je lef hebt

lisch schreef:Heel veel succes morgen!
[KS-MK] Jawaika d-oc stb v.Etoile drachtig van High Five 23-3-18
Onze staat dik te zijn. Misschien volgend najaar een ibob proberen voor ster.
wat een aanfluiting was dat! Ik kan me er nog niet in vinden. Maar goed ik ben blij met haar! En dat telt
paardje schreef:lisch schreef:Heel veel succes morgen!
[KS-MK] Jawaika d-oc stb v.Etoile drachtig van High Five 23-3-18
Onze staat dik te zijn. Misschien volgend najaar een ibob proberen voor ster.
Wel een mooi paard! Lijkt enorm veel op de mijne.
lisch schreef:Dan moet het ook wel een hele mooie zijn!!!