Seven schreef:Ik heb tot m'n spijt niets kunnen zien maar ben reuze benieuwd hoe guardian liep. Mocht iemand daar iets over willen zeggen
Ik vind het een zeer getruukt paard. Beetje beknopte dikke pony.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
R12312 schreef:mbkaatje schreef:Ze zijn nog heel jong voor dit niveau. Charmeur is best een boef volgens mij. Die moet echt nog vertrouwen krijgen in zo'n entourage. Ze heeft in ieder geval haar handen vol.
Vind je het gek? Dier wordt iedere keer als ie bang is nog eens in zn bek gerukt! Als je bang bent voor dit soort paarden, stap er dan niet op.
Wat ik al eerder zei, ze reed vroeger super. Maar nu is het drama en ellende. Dit is echt de rubriek van het betere hang en pluk werk. Vreselijk om naar te kijken en het maakt de dressuursport kapot.
Vooral als je daarvoor zo hebt kunnen genieten van Marieke,Adelinde, Edward, HP en Patrick
R12312 schreef:Vind je het gek? Dier wordt iedere keer als ie bang is nog eens in zn bek gerukt! Als je bang bent voor dit soort paarden, stap er dan niet op.
Wat ik al eerder zei, ze reed vroeger super. Maar nu is het drama en ellende. Dit is echt de rubriek van het betere hang en pluk werk. Vreselijk om naar te kijken en het maakt de dressuursport kapot.
Anoeska27 schreef:Ik heb zeer veel respect voor haar, het is gewoon een eersteklas etterbak. Niet voor niets dat anderen daar huilend af zijn gekomen en verder niemand zich eraan wil wagen. Dier is echt absoluut niet bang maar gewoon hondsbrutaal.
Anoeska27 schreef:R12312 schreef:En Dream Boy doet zijn naam eer aan, toch dit jaar Vivaldi maar eens gebruiken![]()
Veel succes, sperma is dramatisch slecht.