Na een stormachtig 2010 kijken we uit naar Mirte haar veulen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Angelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:55

Oh, dat koppie van Takel <3
En Mirace is gewoon een lekker ding :P

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 11:14

Mirace kan er al een mooie hals opzetten zeg fantastisch! En Zwammetje vind het allemaal maar goed de lieverd <3

elliecuijk

Re: Na een stormachtig 2010 kijken we uit naar Mirte haar veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 11:38

mirace groeit hard!
maar inderdaad dat nekje prachtig !

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 11:39

Babet! Ik had destijds al wat foto's op de mail gezien van deze knappe man. Maar die laatste foto's zijn super, ben benieuwd hoe die over een paar jaar op de keuring loopt! Hihi

violente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 21:11

_Angelique, wat een smoeltje he! Erg moeilijk om streng tegen hem te zijn als je tegen zo'n koppie aankijkt :=
Esther, Zwammie is echt de opperliefste pony! Wat een scheetje.
elliecuijk, Mirace groeit inderdaad superhard. Meneer eet ook al volop gras, voordroog en brokken mee :j En daarnaast zie je hem ook nog supervaak bij Mirte drinken, dus ik snap wel waar dat ventje van de lucht ingaat :D
Sophia! Wat leuk jou hier ook te treffen! Dank voor je lieve berichtje.

Wij zijn net naar de sauna geweest. Even lekker bijkomen en bijtanken. Morgen nog backup voor het werk en de keuken in, want zaterdag hebben we feestje voor de familie. Dan vieren we onze verjaardagen van juni en juli.
Ik maak tappasbuffetje, dus dat is hopelijk vooral flink van tevoren kokkerellen en dan zaterdag vooral smikkelen :9

Trusten allemaal!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:12

handig die verjaardagen samen vieren,dat doen wij normaal gesproken ook thuis.Ik woon nog thuis en ik en mijn ouders zijn in anderhalve maand tijd alledrie jarig.en in de zomer dus dan is iedereen weg.we prikken gewoon een dag en vieren een klein feestje.
alleen dit jaar loopt t anders.over 2en een halve week wordt mam 60 dus dat moet apart gevierd worden!
kyona hangt ook constant aan de tap.ze is ook flink gegroeid de laatste tijd.onder mam door lopen gaat dus eigenlijk niet.van de week deed ze het toch en dat vondt mam niet leuk,ze kreeg gelijk een stoot om te straffen!ik was zo blij dat ruana eindelijk eens t kleintje probeert op te voeden.dat deed ze nog niet echt.dus volgensmij voelt ze zich nu wel beter.
morgen wil ik nieuwe foto's plaatsen hier op bokt.moet ook wel,ze veranderd goed.
dus van mirace wil ik er ook snel meer zien.

Emie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 18:55

Die foto's en jou comentaar _/-\o_

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 20:23

Een hele fijne verjaardag met lekkere hapjes!!!!
Gaat vast lukken. Veel plezier.

violente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-11 06:55

Dank kaotictjinta. Het was een hectisch weekend, maar we hebben genoten van de gezelligheid en lekkere tapashapjes.

Verder zit ik een beetje in de mineurstemming... Na maanden van struisvogelpolitiek worden de gevolgen van de recessie nu duidelijk op mijn werk en dat heeft grote gevolgen... Ook voor mij... Jullie zullen me hier daarom wat minder vaak treffen, want ik heb een paar hele verdrietige en lastige beslissingen te nemen...
Ik ga er hier niet verder op in, zo open op het internet. Maar ik wil jullie allemaal bedanken voor het volgen van dit topic! Het was ontzettend leuk en inspirerend om zoveel mensen betrokken te zien zijn bij de dracht van Mirte en de geboorte van Mirace! Dank allemaal! En tot horens en wie weet tot ziens!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 20:02

Sterkte en wijsheid bij alle beslissingen die je gaat nemen, gelukkig kun je thuis lachen en knuffelen met je geweldige pony's, gr Bigone.
PB maar als je gewoon je hart wilt luchten, mijn man heeft ook regelmatig op zijn werk minder leuke beslissingen moeten nemen en dat heeft altijd een flinke impact op hem gehad.

mijntrots

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 22:43

Hoihoi,

Ik vind het echt leuk om jullie verhalen zo te lezen over mirte en haar lieve zoon!
Ik ben enorm trots op haar!
Tis een gouden pony.. /3

LucsonxH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:24

Afbeelding

Afbeelding

Mirace is sinds zijn vijfde verjaardag ( 15 juli 2016 ) mijn pony. en het is zo'n knappie en hij is super braaf ! Ik ben heel blij met hem ☺️ Ik kwam dit topic tegen toen ik zijn naam in toetste op google en wat leuk die fotos toen hij een veulen was zo schattig Ik las dat hij als veulen bij jullie miraatsjie werd genoemd maar de vorige eigenaar noemde hem Mierees zo sprak ze het uit nu noem ik hem ook mierees past wel bij hem want hij is een racert hihi maar zijn naam schrijf je gewoon als Mirace

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 11:13

Wat leuk om te zien hoe hij is opgedroogd. Wat een bloed mooie pony zeg!