Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:Als fokker is het toch fantastisch om je beest nog eens te zien lopen.
Kajanus schreef:Lekker negatief op voorhand zijn jullie..
Wat ze vorig jaar deden vond ook niemand oke en nu proberen ze wat anders volgens mij ook in overleg met meerdere leden en ze krijgen de kans niet eens om te kijken hoe het zo gaat.
Dus ipv het af te kraken misschien een goed plan opstellen hoe het wel beter zou zijn en dat naar het KWPN sturen dus CGJ12 kom maar op
Kajanus schreef:Flynn schreef:Kajanus; is die van jou niet door ??
Ja die moet nog de 20ste dus we hebben nog heel even
Vedetje schreef:Zo te lezen heeft het geen zin om op zaterdag naar DB te gaan?? Moet ik vrij gaan nemen?? Hmmmm, jammer zeg.
En filmloop kun je ook niet later bekijken zeker?
Kajanus: Trek je het nog een beetje?? Qua spanning dan?!!
Vedetje schreef:Kajanus: Trek je het nog een beetje?? Qua spanning dan?!!
liliputter schreef:dank je SteffieA!!!!
Commentaar was: 2e bezichtigingZe zeggen dan niet in het openbaar wat ze van de hengst vinden, ze willen hem eerst terug weer terug zien in Den Bosch!
Het is niet een echte typische Painted Black, maar qua afstamming is hij er zeker uit te halenFoto's zijn altijd welkom! Denk dat we er dan zelf geen tijd voor hebben
Kajanus schreef:Vedetje schreef:Kajanus: Trek je het nog een beetje?? Qua spanning dan?!!
Ik moet zeggen dat het toch wel wat lastiger wordt en ik hoop zo dat hij er mooi voor staat en dat het allemaal lukt met het straatje enz. het is tenslotte de eerste keer voor ons dat we het zelf doen.
De spanning wordt al echt wat meer.. nu zeg ik wel steeds tegen mezelf het is een prachtig mooi paard en je neemt hem ook weer mee naar huis en of hij nu wel of niet door mag het paard verandert er niet van.. maar ja ik wil natuurlijk ook dat hij naar DB mag zoals ieder ander die zijn hengst voorbrengt.
Adem in adem uit pffff
Kajanus schreef:Vedetje schreef:Kajanus: Trek je het nog een beetje?? Qua spanning dan?!!
Ik moet zeggen dat het toch wel wat lastiger wordt en ik hoop zo dat hij er mooi voor staat en dat het allemaal lukt met het straatje enz. het is tenslotte de eerste keer voor ons dat we het zelf doen.
De spanning wordt al echt wat meer.. nu zeg ik wel steeds tegen mezelf het is een prachtig mooi paard en je neemt hem ook weer mee naar huis en of hij nu wel of niet door mag het paard verandert er niet van.. maar ja ik wil natuurlijk ook dat hij naar DB mag zoals ieder ander die zijn hengst voorbrengt.
Adem in adem uit pffff
Kajanus schreef:Daar hou ik je aan Avy
Avy schreef:Kajanus schreef:Daar hou ik je aan Avy
Je had mijn ook moeten helpen daar mee in November ik had het toen ook nodig![]()
Kajanus schreef:OepsEn Haan ik ben een emotie-eter dus de kilo's vallen er niet af maar komen eraan