Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendeltje schreef:@Orange
Wat een prachtige pony zeg! En gefeliciteerd met je punten.
@xJurdyWonanx
Wat goed zeg! Maar pfff, een uur rijden voor een gewone wedstrijd? Dat is voor mij echt te lang.
Orange schreef:SUSANNEx wow 1.60 op die leeftijd al dat is een joekel zeg. Verwacht je dat hij nog veel gaat groeien? Knap dier!
PeerAppel schreef:Nu ben ik wel heel benieuwd naar zijn afstamming. Wat een joekel!
SUSANNEx schreef:PeerAppel schreef:Nu ben ik wel heel benieuwd naar zijn afstamming. Wat een joekel!
Schach × Alcatel Imladris. Beiden zijn ze volgens mijnKNHS 'maar' 1.52, dus waar die groeispurt vandaan komt? Geen ideeZijn moeder is zelfs maar 1.47.
Die van 1.67 is dus ook een Schach × Alcatel Imladris, maar heeft wel een andere moeder.
SUSANNEx schreef:@Fangio wat een knapperd heb je!
@Laurahh hopelijk vanaf nu een stijgende lijn!
Met mijn Sjef waren we rustig begonnen met het beleer traject afgelopen najaar (wordt in april 4), vooral veel werken aan de hand en wennen aan harnachement. Helaas heeft meneer echt wel last van zijn lichaam en we verwachten door de groei. Hij meet inmiddels ca. 1.60, dus voor een hafje ook geen normale maat natuurlijk. We hebben geen haast met hem, dus voor nu even een pauze...
Afgelopen zomer
[ [url=m/sQPRKo.jpg]Afbeelding[/url] ]