Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Redd schreef:Beetje late reacties. Maar de For Ferrero veulens en paarden die hier voorbij kwamen waren echt prachtig!!
Ik heb een paar dagen terug mijn tweejarige Jameson hengst los gegooid! Ik was echt mega positief verrast. Wat een fijne bewegingen. Hij moet morgen op de foto. Hopen dat deze ook oke is en dat hij in december naar Ermelo kan![]()
Trotse kleine broer!
[ [url=m/4VVQ2f.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Lorette_ schreef:Wij hebben deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/ip-camera-b ... 019279721/
Wij hebben ook geen wifi op stal, dus ik heb er een lange kabel bij voor de verbinding met internet. We hadden hem niet hoog genoeg bevestigd om de hele stal in beeld te krijgen, maar hij was met de bijbehorende app heel eenvoudig te draaien (alle kanten op, ik kon daardoor meerdere paarden in de gaten houden) en de nachtstand werkt heel goed.
s0173957 schreef:Nog eens mijn vraag dan: hoeveel ben je per jaar kwijt aan zo'n internet simkaart?
Wat verbruikt die?
s0173957 schreef:karinna schreef:
Dat is dan met een 4G kaartje?
Wat kost je dat op jaarbasis?
Willemiens schreef:Umeo, ik heb vorig jaar een wifi router gekocht en een internet simkaart erin gestopt en daarop een camera systeem gekoppeld. Werkte super!
Gaat er iemand dit jaar dekken met All at Once? Of iemand die dat op de planning had staan? Ik had hem in gedachten voor een grootramige, lang gelijnde merrie maar kom er niet achter dat hij dit jaar niet vers beschikbaar is