Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KimDime schreef:Veulen gaat prima. Piellie eruit blijkt hengsten ding te zijn, tis ook niet continu. Nu ik erop let viel het mij op dat m’n andere hengstje het ook doet. Je legt nu eenmaal een vergroot glas op de brokkenpiloot en ik heb altijd merries, ben die slurfjes niet gewend![]()
Tongetje kauwen is ook niks om me zorgen om te maken, is wat stress/verveling. Nog 2weken uitzingen dan mogen ze de wei op, mams is het ondertussen ook goed zat op stal.
Bedankt voor de tip van de yakult MisterA. Blijkt idd schot in de roos te zijn.
Om even ontopic te blijven. Ik heb zelf weinig veulens van Vaderland gezien. Hebben jullie het idee dat hij lengte meegeeft? Heb Il Divo gebruikt op m’n vrij korte Valeron merrie. Prachtig chique veulen, beweegt echt top, maar lijkt net zo kort al niet korter als z’n moeder te zijn.
Redd schreef:Ja, grappig dat je for ferrero aanhaalt. Mijn keuze en twijfel ging inderdaad tussen deze twee hengsten.
Het 'probleem' is alleen dat ik Cyraniek (schimmel) haar dochter ook wil dekken met for ferrero. En voor haar wordt het het eerste veulen en past deze hengst goed, dus daar wil ik niet mee schuiven. En moeder en dochter met de dezelfde hengst dekken, moet ik even denken wat ik daarvan vind