Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sarabande schreef:O gossie hij gaat een soort Engels praten![]()
sarabande schreef:Er is geen veterinaire keuring tijdens deze dagen, dus daar kan het niet aan liggen.
Sjoert schreef:Klopt.. dat is woensdag ook al gemeld op filmloop.
zeanine schreef:Ik vond Westpoint ook wel net zo goed als Wynton. En Lord Leatherdale ontwikkeld zich ook steeds beter.
Zhivago vond ik ook niet echt heel bijzonder tijdens de presentatie. Hij heeft wel een hele fijne galop.
Zuidenwind sprak mij het meest aan van de nieuwe jaargang
rockey schreef:zeanine schreef:Ik vond Westpoint ook wel net zo goed als Wynton. En Lord Leatherdale ontwikkeld zich ook steeds beter.
Zhivago vond ik ook niet echt heel bijzonder tijdens de presentatie. Hij heeft wel een hele fijne galop.
Zuidenwind sprak mij het meest aan van de nieuwe jaargang
ja lord leatherdale vond ik ook echt verbeterd! mooie verschijning en fijn lopen zeg!!
zeanine schreef:Hij heeft een supermooi front maar begint nu ook opwaartser te lopen. Ben erg blij dat wij er mee gedekt hebben dit jaar
Kajanus schreef:Mis tussen de tweede en de derde bezichtiging worden de foto's beoordeeld, vandaar dat er ieder jaar weer hengsten niet komen op de derde bezichtiging.
petraaken schreef:Kan iemand mij even de afstamming geven van nr 750? Die heb ik nl niet in mijn boekje staan.