Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Van sommige heb ik nieuwe foto’s, van andere helaas niet… jullie zullen begrijpen dat wij geen 15 of 20 veulens kunnen aanhouden
wij maken altijd een selectie maar helaas worden er natuurlijk ook een heel aantal verkocht… 

Cody is niet bij ons geboren maar wij hebben zijn moeder (en hem) recent aan onze kudde mogen toevoegen. We zijn ontzettend trots op dit setje en Cody mag dan ook bij ons blijven wonen 

hij is ook niet bij ons geboren maar wel bij ons terecht gekomen. We weten nog niet of Retro in de toekomst bij ons mag blijven maar voorlopig laten we hem eerst even bekomen van de verhuizing naar ons toe 

hij mag straks samen met Luigi verhuizen 

ook van hen mogen we gelukkig nog even genieten
ik heb zo getwijfeld om een volgtopic te maken, maar jullie hebben alle twijfel weggenomen
hopelijk tot volgend jaar allemaal
Graag een linkje hier naar het volgende!
. Fijn dat je een plekje hebt gevonden voor de meesten. En ook ik volg weer als je volgend jaar een topic opent, superleuk.
.
een combi waar ik enorm naar uit kijk 
haha! Gekkigheid natuurlijk… we hebben de nieuwe eigenaren onwijs blij gemaakt en daar doen we het ook voor