Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GJ9 schreef:Ik heb genoten vrijdag!
Ik kan me wel een beetje ergeren aan alle negatieve reacties op internet, vaak van de mensen die thuis keken voor een paar euro.
In de ambiance/context komt het anders over dan op tv. En de dansers waren om de gaten te vullen wat eerder altijd met tractor en ontworm reclames was. Dit was veel leuker.
De band en dansers tijdens de shows vond ik juist mooi, liet echt zien hoe braaf de paarden waren, goede reclame!
En leuk dat ze wat meer show gaan doen, wie weet straks ook nog mooie viertallen (of meer) of wat meer show met de paarden zelf wat ze bij het KFPS indrukwekkend mooi doen.
GJ9 schreef:Ik heb genoten vrijdag!
Ik kan me wel een beetje ergeren aan alle negatieve reacties op internet, vaak van de mensen die thuis keken voor een paar euro.
In de ambiance/context komt het anders over dan op tv. En de dansers waren om de gaten te vullen wat eerder altijd met tractor en ontworm reclames was. Dit was veel leuker.
De band en dansers tijdens de shows vond ik juist mooi, liet echt zien hoe braaf de paarden waren, goede reclame!
En leuk dat ze wat meer show gaan doen, wie weet straks ook nog mooie viertallen (of meer) of wat meer show met de paarden zelf wat ze bij het KFPS indrukwekkend mooi doen.
Earth schreef:Wat vonden jullie trouwens van Le Formidable, de kampioen van een paar jaar terug?
Earth schreef:Wat vonden jullie trouwens van Le Formidable, de kampioen van een paar jaar terug?
Elisa2 schreef:Las Vegas viel mij ook positief op, maar was daar altijd al wel weg van qua beweging.
s0173957 schreef:Elisa2 schreef:Las Vegas viel mij ook positief op, maar was daar altijd al wel weg van qua beweging.
Ik heb er dit jaar een merrie drachtig van, niet omdat hij me zelf altijd zo overtuigde maar omdat ik z'n nakomelingen vorig jaar zo vond meevallen.
Moet zeggen dat hij me vrijdag zelf ook wel echt overtuigd heeft nu... viel me super goed mee.
janderegelaa schreef:Dat de thuiskijkers klaagden snap ik wel. Ik keek in mijn stand op de tv en de cameraman filmde gewoon amper de paarden. Maar….ook een hoop mensen langs mijn stand gehad die naar huis gingen juist door die optredens. Er is geen kok die kan koken naar alle monden maar als je zoiets neer wilt zetten dan moet het echt allemaal kloppen. Ik vond de Gelderse/Tuigpaardavond wel weer heel goed georganiseerd.
misterA schreef:Dat kunnen de Friezen zeker, een feestje organiseren. Zeg maar..de ellende van de inteeltproblemen wegspoelen. De problemen benoemen. En vooral de problemen voor zich uitschuiven. De ene bestuursrel is nog niet achter de rug of de volgende dient zich alweer aan. En weer stappen goede bestuurders op en nemen goed gekwalificeerde juryleden mee in hun vertrek.
Dan maar geen Waylon. Zelfs heel blij mee. KWPN heeft in het verleden ook wel wat roerige jaren achter de rug En ook nu is er af en toe wel wat te beleven. Dat vind ik positief. Dan zijn de leden wakker en het houdt ze scherp.
Maar over het algemeen loopt het goed met een strakke regie. Ook in financieel opzicht.
carola schreef:misterA schreef:Dat kunnen de Friezen zeker, een feestje organiseren. Zeg maar..de ellende van de inteeltproblemen wegspoelen. De problemen benoemen. En vooral de problemen voor zich uitschuiven. De ene bestuursrel is nog niet achter de rug of de volgende dient zich alweer aan. En weer stappen goede bestuurders op en nemen goed gekwalificeerde juryleden mee in hun vertrek.
Dan maar geen Waylon. Zelfs heel blij mee. KWPN heeft in het verleden ook wel wat roerige jaren achter de rug En ook nu is er af en toe wel wat te beleven. Dat vind ik positief. Dan zijn de leden wakker en het houdt ze scherp.
Maar over het algemeen loopt het goed met een strakke regie. Ook in financieel opzicht.
En vergeet niet dat de mensen voor de friezen-hengstenshow 2 kaartjes moeten kopen: ééntje als ze overdag de jonge hengsten willen zien. En dan gaat iedereen de zaal uit, en moet iedereen opnieuw naar binnen met een ander kaartje voor de showavond. Daar kiezen veel mensen er dus ook voor om óf alleen overdag te gaan, óf alleen in de avond. Uit mijn hoofd is het zo'n 60 euro per kaartje, dus dan ben je 120 euro kwijt voor de hele dag+avond. Dan is het bij het KWPN toch goedkoper.