Hoeveel spring en dressuurhengsten zijn er nu door naar het verrichtingsonderzoek?
IniminiLover
Geplaatst: 09-02-14 17:45
Even een vraagje waar hopelijk iemand van jullie antwoord op weet!
dit jaar word mijn kwpn'er 2 jaar oud. ik zit heel erg te twijfelen of ik hem voor de hengstenkeuring doe. want hij komt uit een veulenboekmerrie, nou heb ik me door iemand laten vertellen dat ze bij het KWPN hengsten die uit een veulenboekmerrie komen dat ze die sowieso niet snel door laten, is dit inderdaad zo?
Als die merrie heel goede springpaarden heeft gebracht die nu op GP niveau lopen dan zou je het kunnen overwegen. Anders zou ik hem lekker thuis houden
Inderdaad, tijdens de 3e bezichtiging zijn er nog hengsten uitgegaan omdat de moeder vb was en/of geen nakomelingen hoog in de sport had lopen. Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen.
Ligt idd aan wat je wilt bereiken. Wie is de bewuste merrie?
Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 11-02-14 16:28
Nou, Gregor mag morgen om 11.15 zijn beste hoef voor gaan zetten... Ben heel erg benieuwd hoe hij alles gaat doet, hopelijk kom ik de dag vandaag een beetje snel door
Nou, Gregor mag morgen om 11.15 zijn beste hoef voor gaan zetten... Ben heel erg benieuwd hoe hij alles gaat doet, hopelijk kom ik de dag vandaag een beetje snel door