Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
borderjay schreef:Heb je ook duidelijke foto's van ze? Ik vind het leuk om ze te zien
nicolanca schreef:Oei, prachtige paarden maar ik kan me hun zorgen ook wel voorstellen. Ik vind het al heel moeilijk om naast mijn fulltime baan genoeg tijd te vinden om Briska te trainen, ik vind dat best frustrerend. Zijn de mannen geruind, of zijn er nog meer onverwachte cadeautjes mogelijk? Loop je het risico dat de eigenaar van het domein de huur opzegt?
. 

. Op 0:50 wordt het grappig. Kleine broer heeft ondertussen al de bovenhand op grote broer. Ik scheid ze af en toe eens want kleine deugeniet bijt broer zijn heupen altijd open :-(borderjay schreef:Geweldig filmpje!! Aan die kleine krijg je je handenvol vol, wat een lekker stoertje
En je spamt er maar lekker op los
. Ik dacht dat deze nog feller zou zijn van karakter omdat zijn moeder een enorm karaktervolle PRE is, maar hij is veel zachter van karakter dan Chamane, deze die ouder is...
. Ik heb in 2015 gezocht naar Berberhengsten voor mijn merrie en toen niet gevonden (ik weet niet waarom, want nu kan ik ze wel gewoon vinden
). Ik overweeg nogsteeds om een berber te kopen of Telloh door een berber te laten dekken. Voor nu kom ik mij vooral inlezen, hoor ik graag tips/advies met betrekking tot deze keuze en ben ik benieuwd hoe het met jullie paarden gaat.

weslyjune schreef:Een beetje confex hoofd hoort tot de rasstandaard. Ik zie genoeg klassieke types dus ik zie je punt niet.