Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Love_Someone schreef:Fijn door het lichaam bewegen, maar te kort in het voorbeen en te kort in het lichaam.
Pipo schreef:liliputter schreef:[
Op de harde lopen ze aan de hand, hengst kan zichzelf niet zo laten zien als met vrij bewegen. Ik ben het totaal niet met je eens dat als ze op het harde kunnen lopen, dat in de kooi ook gebeurt! Vandaag een paar hengsten gezien die op de straat redelijk liepen en in de kooi gruwelijk tegen vielen (omstandigheden zijn voor elke hengst hetzelfde). Op de harde lopen kun je bepaalde dingen opmerken, het totaal plaatje zul je toch echt uit de kooi moeten halen!
Andersom is veel erger!! Los wel bewegen en op het straatje niet!
CGJ12 schreef:Love_Someone schreef:Fijn door het lichaam bewegen, maar te kort in het voorbeen en te kort in het lichaam.
Toch kreeg ik laatst tehoren dat een gedeelte van HK-commissie sterk positief was over Contango.
Misschien dat het vertrek van Jespers dit beestje de das om deed.....
CGJ12 schreef:Toch kreeg ik laatst tehoren dat een gedeelte van HK-commissie sterk positief was over Contango.
Misschien dat het vertrek van Jespers dit beestje de das om deed.....
Sjoert schreef:Damn, moet ik mijn kadaver 2 dagen naar DB slepen.
mbkaatje schreef:De nieuwe indeling in Den Bosch vind ik trouwens niks. Ik begrijp wel dat ze iets anders proberen, zeker na de aanfluiting van vorig jaar op zaterdag. Want die 3e bezichting stelde natuurlijk niets voor.
eilander schreef:Weten jullie wie de hoofd-aanjager is bij het vrijspringen???
[***] schreef:eilander schreef:Weten jullie wie de hoofd-aanjager is bij het vrijspringen???
Ik neem voor de zekerheid een luchtbuks mee.
CGJ12 schreef:Desnoods laat je de prijsuitreikingen in de hengstencompetitie voor mijn part vervallen. Dan heb ik de hengsten daarvóór namelijk allang bekeken in hun proefje en Hans-Peter zit tijdens die prijsuitreiking toch op de laatste hengst die hij reed om alle 8 prijzen op te halen..... Scheelt zo een uur aan onzinnig tijdverdrijf.
CGJ12 schreef:Eigenlijk is het nu NOG ERGER.
De 3e bezichtiging is nu weliswaar op vrijdag, en wordt ook weer een échte selectie, maar op zaterdag komen ALLE 3e bez-hengsten terug voor een PRESENTATIE........ Een 4e bezichtiging dus, waarbij alle hengsten 100% doorverwezen worden.