Misschien dat hij volgend jaar bij ons ook kans maakt! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Misschien dat hij volgend jaar bij ons ook kans maakt!
utjelover schreef:ik heb de flemming x ferro ,afgelopen dinsdag in Ermelo zien ,tijdens de training. Vond hem echt fijn ,super galop erop !
Hij was overigens wel braaf nu hoor!(heb het topic even doorgelezen)
utjelover schreef:ja ik ben er echt weg van!Hij was overigens wel braaf nu hoor!(heb het topic even doorgelezen)
Gefeliciteerd jij!
nathalie16 schreef:Ik heb het na gevraagd en apache heeft al meer dan 40 merries gedekt.
nathalie16 schreef:Ik heb het na gevraagd en apache heeft al meer dan 40 merries gedekt.
Ben benieuwd wat zijn uitslag gaat worden! nathalie16 schreef:Ik heb het gevraagd en hij heeft er rond de 60 gedekt. waarvan er tussen de 45 en 50 drachtig moeten zijn..
amaze schreef:Wat is de afst van Apache ook alweer ?
aniek1985 schreef:Ub40 x Krack C zie: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=266049
nathalie16 schreef:Ik heb het gevraagd en hij heeft er rond de 60 gedekt. waarvan er tussen de 45 en 50 drachtig moeten zijn..
dacht ik dat ik wat bijzonders had Rhea schreef:nathalie16 schreef:Ik heb het gevraagd en hij heeft er rond de 60 gedekt. waarvan er tussen de 45 en 50 drachtig moeten zijn..
dacht ik dat ik wat bijzonders had