sarabande schreef:shan schreef:Ik weet het niet zeker maar als ik de naam holypark zie, dan doet me dit sterk aan Hackney denken, maar dat is geen gegeven maar een gok.
Zou zomaar eens kunnen![]()
Je bedoelt dus...... "Holypark Whats Wanted"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sarabande schreef:shan schreef:Ik weet het niet zeker maar als ik de naam holypark zie, dan doet me dit sterk aan Hackney denken, maar dat is geen gegeven maar een gok.
Zou zomaar eens kunnen![]()
shan schreef:Ik begrijp de tong uitsteken niet helemaal Amaze?
amaze schreef:shan schreef:Ik begrijp de tong uitsteken niet helemaal Amaze?
ik ook niet
Holypark deed bij mij ook meteen een belletje rinkelen, ik moest meteen aan Holypark Whats Wanted denken ;in het verleden een hele bekende Hackney hengst .
anneliesdj schreef:wat kosten ze dan
Pascha schreef:Kan je met een avondkaart ook gewoon overdag naar binnen (dus niet de tribune op, maar gewoon promodorp) of moet je dan een `overdag`kaart erbij hebben?
Pascha schreef:Kan je met een avondkaart ook gewoon overdag naar binnen (dus niet de tribune op, maar gewoon promodorp) of moet je dan een `overdag`kaart erbij hebben?
Ellen_vs schreef:Ik ga vrijdag de hele dag.
De door ons gefokte Armani (United x Jazz) van Joop van Uijtert moet dan voorkomen en onze familie krijgt een KWPN-fokkerspremie.
Met wat geluk zijn we er zaterdag ook om hem nog 'n keer te zien. (Hoop ik)
Mijn moeder zit waarschijlijk op de VIP-tribune, en aangezien we een goed fototoestel hebben, komen er misschien wel wat mooie foto's uitgerold![]()
Dan zet ik ze wel op mijn profiel.
TICKELS schreef:wonderboy schreef:Wij ( stage) zijn ook weer van de partij.
Hebben er woensdag 1, en vrijdag 2 voor de HK, 1 voor de prestentatie en 1 voor de hengstencompetitie
Druk dagje dus
Verder iedereen succes!!
Maak je ook foto's van je Florencio (of misschien iemand anders?)
Ik heb hem in Ermelo gezien en vond hem heel erg gaaf! (Ja, ik ben Florencio-FAN)