Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Denise82 schreef:Ik heb tot vorige week donderdag ook een Jazz gehad, een geweldig dier was het!
Kon goed bewegen, was (na wat opstart problemen) erg braaf en helemaal geen schrikachtig dier. Ik ben nooit verder gekomen dan het L1, maar heb wel bijna alle wedstrijden die ik met hem reed in de prijzen gereden. De laatste 2 proeven die ik met hem reed had ik gewonnen met 217 en 220 punten, dus was wel een heel tof dier! Maar als ik naar hem kijk, geen typische Jazz!
In mijn profiel kun je foto's zien van Vulcanis.
polly2 schreef:Ik heb even in je profiel gekeken naar Vulcanis. En ik was echt shocked bij de foto waar jij met de hand op de schoft staat. Het is alsof je daar met mijn Jazz staat....echt sprekend.... twee druppels water.
Wat de rest van de foto's betreft, zie ik dat die van jou wat meer paard was...dan die van mij is. Die van mij is echt een poppetje zeg maar. Maar die standfoto...het had de mijne kunnen zijn.

Mariska89 schreef:Het mooie aan de Jazz nakomelingen vind ik die typische ogen..ze stralen toch wel veel goeds uit
Ze heben vrijwel allemaal de mooie ogen (en het hoofdje) van papa
) vandaan...
Als opa dan, hier zijn wat foto's:
Be_Silly schreef:Die ogen komen al bij opa Olympic Cocktail(papa van Broere Jazz) vandaan...
Althans vooral de ogen 
Loopt Z2 maar blijft een bang spookje

Marcella_e schreef:@ingetarita : ze doet wat klein aan op die tweede foto klopt dat? Het is wel een echte jazz om te zien. Hoe is haar karakter? Pion is toch ook niet een van de makkelijkste heb een aantal nakomelingen van hem gezien, maar dat waren erg snelle en ook zeer felle paarden
ingetarita schreef:ik ben ook een Jazz X poin. Merrie van 8 jar heeft al een keer Z2 gelopen en ik rijd er nu M2 mee.
ingetarita schreef:beetje laate reactie maar g0ed haha
ze is 1.55 volgende maand meten denk dat ze op 156 uit kom zeer mooie lengte. ze is af en toe heel heet en heel schrik achtig(af en toe nep dan loop ze 3 keer langs dezelfde hoek niks aan de hand en dan ineens de 4e keer is er van alles te zien ) en heel ongeduldig bij borstelen met dr benen vooruit slaan. maar vooral een hele lieve pony. In de dressuur is ze nogal een lui maar met springen trekt ze echt naar de hindernis toe. Ze heeft zeer mooie gangen:)

Hij blijft af en toe wel een beetje een aparte, maar goed, dat zijn/waren mijn andere paarden ook en die hadden allemaal andere afstammingen. Misschien trek ik wel van die karakters aan

. Ze was echt een DRAAK toen we haar kochten! Ze kon echt helemaal niks: hoeven uitkrappen, afspuiten, in de trailer, vaststaan en rijden was het grootste drama. Ik rijdt haar nu drie jaar en het heeft heel veel tijd, moeite en geduld gekost, maar ze is zó verandert! Ze is nu zo rustig en echt een schat van een paard. Rijden blijft nog steeds lastig, maar de eerste winstpunt in de L1 is binnen. Dus ik denk dat we wel op de goede weg zijn