http://groups.msn.com/horsesofElles/gen ... l_topics=0
Zoals deze EV vind ik niet zo slecht gebouwd:

http://www.thoroughbredtimes.com/stalli ... no=5365175
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ankie1 schreef:hmm tja word weer is tijd om die te laten maken...
Maar dan nu de Maar..........
Bij het avs vinden ze Pajk niet ras typische genoeg....het is natuurlijk maar net waar je van houd,oke misschien vinden ze hem bij het avs niet typisch genoeg maar....Pajk is wel goed gebouwd,is aan de maat,wint alle zadelrubrieken bij het avs,dus ook 1e premie hengsten loopt hij er onder het zadel uit,het is dus zeker niet dat hij niet kan bewegen..Vanuit het NRPS is er zeker wel belangstelling voor Pajk echter weet ik nog niet wat we hier mee gaan doen,..
Maar ik kan me dus wel voorstellen als iemand een av in de volbloed fokkerij wil gebruiken,je kijkt of een hengst wat presteerd?of hij kan bewegen"?en of hij een beetje maat heeft...en het type is voor de warmbloed fokkerij in mijn ogen niet belangrijk vandaar dus mijn keuse naar Pajk.
ankie1 schreef:hmm tja word weer is tijd om die te laten maken...
Maar dan nu de Maar..........
Bij het avs vinden ze Pajk niet ras typische genoeg....het is natuurlijk maar net waar je van houd,oke misschien vinden ze hem bij het avs niet typisch genoeg maar....Pajk is wel goed gebouwd,is aan de maat,wint alle zadelrubrieken bij het avs,dus ook 1e premie hengsten loopt hij er onder het zadel uit,het is dus zeker niet dat hij niet kan bewegen..Vanuit het NRPS is er zeker wel belangstelling voor Pajk echter weet ik nog niet wat we hier mee gaan doen,..
Maar ik kan me dus wel voorstellen als iemand een av in de volbloed fokkerij wil gebruiken,je kijkt of een hengst wat presteerd?of hij kan bewegen"?en of hij een beetje maat heeft...en het type is voor de warmbloed fokkerij in mijn ogen niet belangrijk vandaar dus mijn keuse naar Pajk.
griebels schreef:dan is dat dus geen voorbeeld wat in dit topic hoort
LJB schreef:griebels schreef:dan is dat dus geen voorbeeld wat in dit topic hoort
Dat ben ik niet met je eens. Volgens mij heeft de vader zeer veel bij gedragen aan het rijtypische exterieur van dit paard.
Heb je ook een foto van de moeder van de zijkant?
griebels schreef:Klopt, maar het ging over arabisch bloed in de warmbloedfokkerij. Daar zie ik dravers niet echt in thuis horen toch?