Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Santvoortje schreef:Heb vandaag zelf maar een catalogus besteld, want als ik op jullie moet wachten ....
Yootha schreef:utjelover schreef:
Ik ben erg benieuwd naar die Gelderse paarden met Special d en Gribaldi???
En niet te vergeten Flemmingh
Santvoortje schreef:Heb vandaag zelf maar een catalogus besteld, want als ik op jullie moet wachten ....
rockey schreef:van uytert gaat er net 20 hengsten heen
haan schreef:Ziet er goed uit Kajanus !![]()
Als het goed is komt ook een Ferro x Flemmingh op de HK die bij ons is geboren
Sjoert schreef:Is toch niks mis met de Geldersen MissHis?
MissHIS schreef:haan schreef:Ziet er goed uit Kajanus !![]()
Als het goed is komt ook een Ferro x Flemmingh op de HK die bij ons is geboren
Uit Sivemmie? Dat vond ik zo'n gaaf veulen
Pletje123 schreef:Ieder zijn eigen smaak..
wonderboy schreef:hoorde alleen uit betrouwbare bron dat de hengsten dit jaar niet veel bijzonders was van Joop.
wonderboy schreef:nou het zijn allemaal hengsten van andere dus dan mag ze het best zeggen toch.. zijn niet mijn woorden.. bij ons zijn er ok een aantal die niet gaan omdat ze gewoon niet goedgenoeg zijn.. je moet wel realistisch blijven.
wonderboy schreef:hoorde alleen uit betrouwbare bron dat de hengsten dit jaar niet veel bijzonders was van Joop.
ceasario schreef:wonderboy schreef:hoorde alleen uit betrouwbare bron dat de hengsten dit jaar niet veel bijzonders was van Joop.
wij hebben een Sandreo x lancet, 007 x darwin, florencio x fruhling, tuschinski x gribaldi en een stedinger..