Zo zaten wij er vorig jaar ook bij

Die van ons is nu Voorl. Keur + PROK en stond uiteindelijk vijfde op de NMK. Helemaal zelf getraind en voorgebracht

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Pletje123 schreef:Leuk om al die jonge merries te zien
Zo zaten wij er vorig jaar ook bijWat was het allemaal spannend
Vaak veranderen ze toch nog een hoop.
Die van ons is nu Voorl. Keur + PROK en stond uiteindelijk vijfde op de NMK. Helemaal zelf getraind en voorgebracht
misterA schreef:Pletje123 schreef:Leuk om al die jonge merries te zien
Zo zaten wij er vorig jaar ook bijWat was het allemaal spannend
Vaak veranderen ze toch nog een hoop.
Als wij ook zo ver komen, zijn we dik tevreden.![]()
sarabande schreef:Indertijd zei ik daar kan ik geen zinnig woord van zeggen ze veranderen zo na de laatste winteruitgroei en vervolgens de training. Dat bleek een understatement![]()
.
Pipo schreef:Als dat zo is, dan slaat de hele selectie van hengsten die over enkele weken begint natuurlijk nergens op.
sarabande schreef:Pipo schreef:Als dat zo is, dan slaat de hele selectie van hengsten die over enkele weken begint natuurlijk nergens op.
Die zijn doorgaans al enkele maanden in training, dit paard kwam zo uit de wei. Wat de indertijd geplaatste foto duidelijk weergeeft is het verschil van voor en na de training.
sarabande schreef:Volgende keer stuur ik een foto naar de trainer hoeft ie niet de moeite te doen helemaal hier te komen en ze in beweging en zo te zien.