Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sprakeloos schreef:[
Dat weet je best, je bent zelf al jaren niet meer op KWPN-evenementen te vinden...jij beoordeelt hengsten tegenwoordig vanaf een dvd en filmloop
arie53 schreef:In Duitsland fokken ze ook al wat langer rijpaarden dan in dit landje van dominees en kruideniers.
ullaatje schreef:De Donschufro, is een heel goed paard!!
Heb hem al diverse malen gezien en hij is echt fijn.
( woon er dicht bij vandaar, al is is hij nu verhuisd naar drente )
sarabande schreef:Ik hou niet zo van (op deze foto's) zon gezonken bovenlijn, slechte verbindingen, wat plat kruis zware halsaanzet en grof hoofd.
Zie dat nog geen topper in Nederland worden
misterA schreef:Wie is er naar Drente verhuisd?
Pipo schreef:Maar we kletsen nu alleen over Spielberg. Iemand gisteren geweest om de hengsten te bekijken die wel zijn aangeleverd?
Pipo schreef:Maar we kletsen nu alleen over Spielberg. Iemand gisteren geweest om de hengsten te bekijken die wel zijn aangeleverd?
Zitten op papier toch wel wat interessante hengten bij!
misterA schreef:Pipo schreef:Maar we kletsen nu alleen over Spielberg. Iemand gisteren geweest om de hengsten te bekijken die wel zijn aangeleverd?
Zitten op papier toch wel wat interessante hengten bij!
Maandag ga ik controleren of die matige ruiters de hengsten al hebben verknoeid, er moet tenslotte
iemand zijn, die namens de verontruste bokkers voor de hengsten opkomt, nietwaar?
sprakeloos schreef:Pipo schreef:Maar we kletsen nu alleen over Spielberg. Iemand gisteren geweest om de hengsten te bekijken die wel zijn aangeleverd?
Gezien het aantal dekkingen die hij dit jaar gehad heeft is het de beste hengst sinds decennia, dus de andere hengsten zijn toch niet interessant?!
Pipo schreef:sprakeloos schreef:Gezien het aantal dekkingen die hij dit jaar gehad heeft is het de beste hengst sinds decennia, dus de andere hengsten zijn toch niet interessant?!
Kwantitatief wel ja, maar kwalitatief is dat nog even afwachten!
sprakeloos schreef:en dát is nu precies waar de door jou zou gewraakte Arie Hamoen nu voor waarschuwt...
Pipo schreef:sprakeloos schreef:ongefundeerde stemmingmakerij...wees eens een grote meid en probeer verstandige, genuanceerde dingen te zeggen in plaats van dit populistische gelul
Ik wraak die man niet hoor, vind alleen zijn communicatieve vaardigheden en manier van beleid voeren niet altijd gepast. En daar heb ik dan een scherpe mening over.
Ik heb destijds ook mijn twijfels gehad over de hoeveelheid welke deze hengst gedekt heeft. Alleen zou ik persoonlijk dat iets anders verwoord hebben in een interviewEn blijkbaar was ik niet de enige met dat gevoel, want volgens mij vloog driekwart van Nederland boven op de kast door zijn uitspraken.
sarabande schreef:Ik hou niet zo van (op deze foto's) zon gezonken bovenlijn, slechte verbindingen, wat plat kruis zware halsaanzet en grof hoofd.
Zie dat nog geen topper in Nederland worden
MissHIS schreef:Vind je dat niet te vroeg om er iets van te kunnen zeggen, MisterA? Ik ga pas 3 okt kijken.
misterA schreef:MissHIS schreef:Vind je dat niet te vroeg om er iets van te kunnen zeggen, MisterA? Ik ga pas 3 okt kijken.
Incognito, weet nog niet of ik als dominee ga of als kruidenier,
misterA schreef:MissHIS schreef:Vind je dat niet te vroeg om er iets van te kunnen zeggen, MisterA? Ik ga pas 3 okt kijken.
Incognito, weet nog niet of ik als dominee ga of als kruidenier,