Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
UnitedO schreef:De IBOP kun je altijd gewoon afleggen als je dat wilt. Ik zou je paard wel gewoon nog een keer naar een keuring brengen. Ze zal misschien veel meer ontwikkeld zijn dan toen ze drie jaar was. Ook zal ze nu meer bespiering hebben en er gewoon mooier uitzien nu ze ook in de sport goed uitgebracht wordt!
UnitedO schreef:Ja hoor, je kunt je merrie gewoon aanmelden voor de Centrale Keuring volgend jaar. Ze zal dan vast wel ster worden, denk ik!
Zilly schreef:Nathalie: Jeetje is dat zo duidelijk zichtbaar dan? Weet je ook wat het is? Heb je haar op de foto gehad?
Zonde hoor, want de foto's in je profiel, daar ziet de merrie er goed uit! Als het de Idocus betreft dan
Pletje123 schreef:@United:
De merrie in kwestie heeft een bemerking op het achterbeen. Dat gaat niet weg door training. Ze zal er zeker mooier uit zien, maar dat neemt de bemerkingnog niet weg
@Nathalie: kan je anders geen contact opnemen met de inspecteur van het KWPN in jouw regio? Dan vraag je hem om informatie en om bijvoorbeeld eens langs te komen om te zien wat hij/zij ervan zegt
UnitedO schreef:Ja hoor, je kunt je merrie gewoon aanmelden voor de Centrale Keuring volgend jaar. Ze zal dan vast wel ster worden, denk ik!
UnitedO schreef:Nou ja, ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven. Maar als een stamboekmerrie ster wil worden gaat ze eerst zeg maar naar een lokale keuring. Eenmaal ster geworden kan ze naar de Centrale om eventueel keur te worden, maar die kans is vaak minimaal.
Ik meen dat een stamboekmerries met wel voldoende voor exterieur, die de IBOP later goed afleggen, later wel toch ster kunnen worden?!
UnitedO schreef:Nou ja, ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven. Maar als een stamboekmerrie ster wil worden gaat ze eerst zeg maar naar een lokale keuring. Eenmaal ster geworden kan ze naar de Centrale om eventueel keur te worden, maar die kans is vaak minimaal.
Ik meen dat een stamboekmerries met wel voldoende voor exterieur, die de IBOP later goed afleggen, later wel toch ster kunnen worden?!
Zilly schreef:Hmm, en is dat elk jaar aan het eind van het jaar, zoals nu?
nathalie16 schreef:staat op dat inschrijfformulier. Bij de plaats waar je gaat, daar erboven..