Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Esther28 schreef:Jeetje echt waar????
Dat zulke mensen zich nog met paarden bezig mogen houden zeg!! Van dit soort toestanden gaat mijn bloed een btje koken hoor.
Inmiddels heb ik een Groninger alleen geen Test afstamming, maar een Bolero x Gerlinus. Ook een plaatje om te zien en goede bewegingen. Ik heb hem nu 4 dagen en ik kan me tot nu toe geen beter paard wensen dan een Groninger, wat een superkarakter is dat....
Nou jij heel veel succes met je paardje he...maar zo te lezen komt dat vast wel goed.
Citaat:Op de foto's kun je ook wel zien dat dit een paard is dat je niet voor een paar duizend koopt.
EdskoTakens schreef:Tea Bo, schrijf hem eens in voor de keuring te Oudenhoorn. Is altijd leuk en kun je ook eens de mening vragen aan H.K. Meinardi en F.R.W. Scheygrond, twee NeWP keurmeesters die zo´n beetje de Groninger hebben uitgevonden en er mee opgegroeid zijn.
Voor de kosten hoef je niet te laten. 5 euro, ter plaatse te voldoen. Opgeven kun je bij mij of bij Lenny Noordermeer.