Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Aimee schreef:Van elke hengst goede nakomelingen? Hmmmm..... dat weet ik nog zo net niet. Daar vallen denk ik dan een heleboel van onder het kopje "toevalstreffer" en/of "inbreng goede moeder(lijn)".
, maar persoonlijk vind ik het niet echt belangrijk hoe een hengst aan de hand of onder het zadel loopt (al is het wel mooi meegenomen als hij dat wel doet
)
janderegelaa schreef:eilander schreef:Over Krack ben ik nou ook niet echt te spreken.Zijn nakomelingen willen op de foto nog wel eens beroerd uit de bus komen.Kwalijke zaak lijkt me.
Grote flauwekul, ik heb genoeg Krack's op foto's gezien en het wijkt echt niet af van het gemiddelde.
amaze schreef:@weule en @desire ; ik ben het met jullie beiden min of meer wel eens, maar persoonlijk vind ik het niet echt belangrijk hoe een hengst aan de hand of onder het zadel loopt (al is het wel mooi meegenomen als hij dat wel doet
)
Uiteindelijk gaat het erom hoe hij fokt .....hoe zijn veulens exterieurmatig zijn en of ze uiteindelijk (bovengemiddeld) presteren in de sport .![]()
![]()
Daar doen we het toch voor ?
....ja , dat was ik effe vergeten
.....
misterA schreef:Enkele oudere hengsten hebben de tweede bez. al achter de rug.
De 3-jarigen die afwezig blijven voldoen waarschijnlijk niet aan
veterinaire eisen van het kwpn.
in de dressuurrichting)
+ deelname hengstencompetitie)
tweede bezichtiging 19 januari 2007)
)
Tha_Niekje schreef:Wat ik trouwens net tegen kwam, voor de mensen onder ons die er niet bij kunnen zijn (zoals ik helaas)
http://www.filmloop.nl/ heeft het ook in zijn agenda staan, kwam ik toevallig achter onder het kijken naar JA.
Kan ik er toch nog wat van zien!
haan schreef:
Ik kan er ook niet bijzijn maar ik heb filmloop al in de favorietenlijst van m'n computertje staan !
mbkaatje schreef:Da's een site om in de gaten te houden. Hoe was de kwaliteit van JA?
monnes schreef:klein beeld maar goed te volgen.