) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) haan schreef:Nou ik ben benieuwd dan heb ik een lekkere rustige lees-avond (het is een van de weinige boeken die ik helemaal uitspit)
dat wordt lezen vanavond ! Ik hoop dat de postbode mijn huis niet voorbij is gefietst vandaag
Piaffe schreef:Als iemand het boekje heeft, zou degene dan even willen kijken of er ook een Tenerife x keur v Indoctro x preferent Flemmingh instaat? Onder de naam Zinte. Is een afstammeling van de merrie die ik rijd en die zou misschien meedoen.

Kajanus schreef:Piaffe schreef:Als iemand het boekje heeft, zou degene dan even willen kijken of er ook een Tenerife x keur v Indoctro x preferent Flemmingh instaat? Onder de naam Zinte. Is een afstammeling van de merrie die ik rijd en die zou misschien meedoen.
Die doet inderdaad mee, is van VDL Stud en Brinkman en koopmans, klopt dat??
Bedankt voor het opzoeken Noor17 schreef:Zou iemand voor mij ook willen kijken.
Wiseguy (osmium x zeoliet)
Zionnie (osmium x zeoliet)
Zidalgo schreef:@Kajanus: Je vroeg of iemand wist hoeveel Sandreo's er mee doen. In 2004 zijn er van hem 7 of 8 hengstveulens geregistreerd (in 2003 niet veel gedekt omdat hij toen alleen nog NRPS gekeurd was). Jij hebt er 1 en ik heb thuis een 2,5 jarige staan, die overigens niet naar de keuring gaat. Dus blijft er nog een hand vol over!! Maar ben in ieder geval benieuwd naar de Sandreo's. Veel succes, ook met de Padinus natuurlijk!!!
JW18 schreef:@kajanus, das niet veel. Wat zit er achter die andere Sandreo?
Bedankt alvast en veel succes!