Ibop

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Djesseka

Re: Ibop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 15:10

VValar schreef:
Ik heb jouw merrie gisteren gezien Djesseka. Gefeliciteerd met de punten! Ik vond die vos waar Sonja Vlaar op zat ook wel een leuk ding, maar die van jou had meer ruimte in zijn beweging. Zat jij er zelf op trouwens?

De merrie waar ik vrijdag mee zou gaan is vanaf donderdag al niet helemaal regelmatig. We denken dat ze heeft vast gelegen in haar stal. Vanavond aankijken hoe ze loopt, en anders moeten we helaas afzeggen. Herkansing was in Tolbert geloof ik, maar om daar nou helemaal heen te moeten rijden vind ik ook niets.

Wat leuk dat je haar gezien hebt! Wat vond je van d'r?
Nee, ik zat er niet zelf op.

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 15:58

mbkaatje schreef:
Ibalia, dat inderdaad ontzettend balen en je kunt er ook niets aan doen. Het blijft een echte jurysport.
Het is erg netjes dat je geen namen noemt, maar ik ben nu wel erg nieuwsgierig. Als je het kwijt wilt, wil je me dan een pm sturen?

Het lijkt me beter om (nog) maar niet met modder te gaan gooien Knipoog
Ik heb vandaag via de site van het KWPN gevraagd om het commentaar wat gegeven is bij het bekend maken van de cijfers, naar mij te sturen. Ik ben benieuwd wat ik als reactie krijg. Zal wel iets zijn in de trant van "over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd" Duivel

Ik heb gehoord dat deze meneer al niet zo sterk meer staat binnen het KWPN. Hopelijk wordt hij eruit gewipt. Ik zou zo'n functie niet kunnen bekleden maar als je dat wel doet dan moet je opbouwend werken en niet op deze manier.
Hij zou een voorbeeld kunnen nemen aan de inspecteur die in onze regio aangesteld is.

In mijn frustraties gisteren ben ik het helemaal vergeten dus......
Voor degenen met mooie punten: GEFELICITEERD Haha!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 16:07

Je hebt ook wel gelijk. Laat ook maar.
Ik kan er natuurlijk niet over oordelen omdat ik je paard niet heb zien lopen, maar ik begrijp je frustratie wel.

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 16:12

De bewegingen vielen ons onder het zadel niet mee. Los loopt ze veel beter en draaft ze super.
Maar ze is spring gefokt en moet het dus ook van het springen en galoperen hebben. Dit was gewoon goed. Onze DA viel bijna van de stoel. Collega-fokkers belden mijn vader 's avonds op dat ze er niets van begrepen.

Je moet de mindere kanten van je paard natuurlijk erkennen maar dat doen we ook altijd.
Daarom zijn we nu ook zo gefrustreerd Boos!
Maar ik hou er nu over op en zal je op de hoogte houden van de ontwikkelingen (tenminste als je dat wilt Knipoog )

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 16:15

Zeker!
Beetje vreemd he. Je zou zeggen dat het om het springen gaat en de gangen (behalve de galop dan) enigszins ondergeschikt zijn.
Vandaag moesten 2 stalgenootjes van mijn paard meedoen in Wormerveer. Ook springefokt. Hebben allebei ook geen onwijse gangen. Ben dus erg benieuwd.