Pascha schreef:De OOseven x Houston is voor veel te weinig weggegaan.
liep als een duikboot....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pascha schreef:Ja nu , maar is wel een halve finalist van de pavo, en een hele goede hengst. Paard was helemaal kapot van die veilingdagen, incl. het proberen de week ervoor.
jammer dus dat de prijs afhangt van de 5 minuten in de ring.
Pipo schreef:Pascha schreef:Ja nu , maar is wel een halve finalist van de pavo, en een hele goede hengst. Paard was helemaal kapot van die veilingdagen, incl. het proberen de week ervoor.
jammer dus dat de prijs afhangt van de 5 minuten in de ring.
44000 voor een halve finalist vind ik anders knap geld!! Zo best was die kwaliteit niet op de Pavo.
Pascha schreef:Pipo schreef:44000 voor een halve finalist vind ik anders knap geld!! Zo best was die kwaliteit niet op de Pavo.
Is een AES goedgekeurde hengst.
Pascha schreef:Is een AES goedgekeurde hengst.
Pascha schreef:Is een AES goedgekeurde hengst.
Tulandro schreef:En wat vonden jullie van de Jazz x Zep?
weule schreef:Tsjah, wat een gek ervoor geeft..., 95% van de biedingen kwamen ook van de V.I.P. en of het nu wel of niet de handel weergeeft, voor 160.000 mogen ze er bij ons thuis ook wel 1tje uitzoeken.
Basvdv schreef:Pascha schreef:Is een AES goedgekeurde hengst.
Iedere ezel met twee ballen wordt daar goedgekeurd, AES zegt werkelijk niets..Tulandro schreef:En wat vonden jullie van de Jazz x Zep?
Talentvol paard maaar liet zich niet helemaal zien op zaterdag, hele week weinig getraind. Hoefzweer die op zaterdag pas is uitgesneden...
Elisa2 schreef:Zeker gespaard
linda_lekuri schreef:[
Ik zat ook op de V.I.P., maar ik heb mijn handjes strak naar beneden gehouden, ik durfde geen 'verdachte' beweging te maken....![]()
Ik heb genoten van een mooie avond! Maar zoveel centjes heb ik niet....
Elisa2 schreef:Zeker gespaard
Pascha schreef:44.000 euro is idd veel geld, maar vergeleken met wat er voor de rest uitgegeven werd, is dit "een van de goedkopere".
Pascha schreef:Hoezo bedoel je? Ik heb meegeholpen daar en heb toch echt wel gehoord en gezien dat deze bedragen ECHT betaald werden en dat het niet nep is. Een aantal waren voor de veiling al verkocht.
Heb de amazone die 7 paarden moest voorbrengen geholpen.Veiling is op de stal waar ik sta.
Ben jij er wel geweest dan?