Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kimberley12 schreef:Gaat er ook nog iemand heen, om foto' s te maken?
marcolemar schreef:
Ik kan helaas niet... ALs ze het nou eens op een zaterdag zouden doen
Erretje schreef:Iemand een idee waar nr. 659 Rubels x Haarlem is gebleven? Hij mocht door naar het verrichtingsonderzoek. Ik zie hem er niet bij staan?
Erretje schreef:Iemand een idee waar nr. 659 Rubels x Haarlem is gebleven? Hij mocht door naar het verrichtingsonderzoek. Ik zie hem er niet bij staan?
CGJ12 schreef:Erretje schreef:Iemand een idee waar nr. 659 Rubels x Haarlem is gebleven? Hij mocht door naar het verrichtingsonderzoek. Ik zie hem er niet bij staan?
Die moest naar een begrafenis......
haan schreef:[VValar schreef:Ben benieuwd naar de Krack Whatever. Klein in formaat maar heel apart lopen.
Die is al ggk... Heet nu Webster
ja leuke pony, maar geen dekhengst in mijn optie, maar misschien kunnen we ons verbazen over zijn nakomelingen je weet maar nooit.
Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe Dayanohet gaat doen in de verrichting.

marcolemar schreef:kimberley12 schreef:Gaat er ook nog iemand heen, om foto' s te maken?
Ik kan helaas niet... ALs ze het nou eens op een zaterdag zouden doen
livvy schreef:Weet iemand de reden waarom de kampioen van de hengstenkeuring (383 Lupicor x Landgraf) bij de nalevering ingedeeld is? Was zijn gezondheid niet goed, of was hij om een of andere reden afwezig?
Ben toch erg benieuwd naar dit paard.