Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Alanta schreef:janderegelaa schreef:Maar jij bent altijd tegendraads, moest je hem zelf jureren?
Weer afgunst!?
janderegelaa schreef:Overigens benijd ik de eigenaren niet want hij is nog steeds EVA positief.

.

VValar schreef:Misschien is het handig eerst je namen te leren spellen.

VValar schreef:Nou voordat je alles en iedereen gaat afzeiken is het misschien wel handig om de namen goed te schrijven. Appie= Happie, Rubiquel= Rubiquil
ladymagic schreef:Saartje1 schreef:
Ben jij zo intiem met de eigenaren dat ze jou wél zouden toevertrouwen dat het dier zeer waarschijnlijk niet meer gezond wordt?
Er is maar 1 eigenaar namenlijk renate landa,en ja dat ben ik .
a dat ben ik.Alanta schreef:Je houdt niet op he, [naam verwijderd]!!
Dees schreef:Alanta schreef:Je houdt niet op he, Dees!!
Huh?
Jij in ieder geval niet. Get a life.
Saartje1 schreef:Ik denk dat er bij de amateurs meer paarden verdwijnen,of erger nog die hobbelen er gewoon op door op concours en als ze nietop zij gaan krijgen ze nog een klap mee ook ,dat vind ik pas dierenleed!
Dees schreef:Die schijnt ook in de poeier te zijn gereden...
Ik dacht altijd dat een hoge hoefzweer het dier uit conditie dwong te geraken en dat ze hem daarna gewoon niet weer hebben opgepakt omdat de nafok het stokje al had overgenomen...
Tenminste: Rubiquil proberen ze volgens mij niet elke 6 maanden opnieuw naar GP te laten rijden. Voor zover ik weet
TICKELS schreef:Jeetje, dit is gewoon BETER als de Story!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vind Florencio en Rubels wel goed lopen en HP en EG mogen van mij inderdaad wel eens met iets minder druk rijden. Maar rijden kunnen ze wel!
Ik denk dat het gemiddelde hier op bokt in de sport niet hoger ligt al L?
weule schreef:salinero liep grand Prix op 8-jarige leeftijd? dus op 7-jarige leeftijd werd ook hij lichte tour(minimaal) getraind?.. die loopt anders niet verkeerd(en ook iets langer dan 3 wedstrijdjes op topniveau) en nee, ik ben geen voorstander van HP en EG methode, en dan praat ik uit ervaring als ik zeg dat ze (hengsten) paarden kapot rijden.. Maar sommige reacties vind ik wel iets té..
)
Cupcake schreef:milou123 schreef:tuurlijk(met dank aan wat mensen die het tegen kwamen hoor
)
ben ook florencio fan en hp ook
Ikke ook hoor
Ben ook fan van Florencio en HP, en van Edje.
Kijkt wat hij bereikt heeft.
Daar kunnen de meeste van ons alleen maar van dromen...