Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dat zegt niks over de hengst zelf. Samber vind ik een goede hengst, maar hij past gewoon niet op mijn merrie en dus komt hij er niet op. Nu dekt hij ook niet meer dus hij komt nergens meer op. 
Sammie schreef:Ach waarom geen namen? Als je weet dat een hengst niet op je merrie past kun je rustig namen noemen hoorDat zegt niks over de hengst zelf. Samber vind ik een goede hengst, maar hij past gewoon niet op mijn merrie en dus komt hij er niet op. Nu dekt hij ook niet meer dus hij komt nergens meer op.
Een te dure dekhengst, tja ligt er aan. Chinchin vind ik wel belachelijk duur terwijl ik Ferro voor zijn kunnen wel weer redelijk 'gemiddeld' vind en Montecristo vind ik dus ook weer té duur.
Ieder zo'n redenen.
Sammie schreef:Ketaki heeft nog nooit van diepvries gehoord
dblijham schreef:De moeder van mijn Havel was een Tangelo x Epigoon. Navelle is een zeer talentvol paard dat het dressuurwerk enorm goed oppakte, ze werd ( omdat het met mij niet klikte ) gereden door een jongen die daarvoor een E pony voor mij uitgebracht had. Paard en ruiter hadden een hele goede band, Navelle was zelfs jaloers op zijn moeder !!! Onder het zadel werd zij echter steeds gevaarlijker en probeerde zich oa regelmatig op muren kapot te lopen. DA en fysio erbij gehad, niets te vinden. Toen zelfs haar ruiter bang begon te worden ( was toch niet bang aangelegd) hebben we haar door een prof laten rijden, na een tijdje ging dat goed maar bij andere ruiters bleef ze gevaarlijk. Dan heeft het voor zowel het paard als voor de ruiter geen zin om te blijven klooien dus is ze verkocht.
puur vanwege zijn karakter Ketaki schreef:Sammie schreef:Ketaki heeft nog nooit van diepvries gehoord
jawel hoor, maar ooit moet dat ook op raken, lijkt mij.
dus dan hoe wil je dan ferro's maken![]()
zo bedoel ik dat
Ketaki schreef:Arjen2 schreef:Als of een luchtzuiger geen goed sportpaard kan zijn
kan zijn dat sommige mensen daar idd op afknappen![]()
ze willen, lijkt me, geen paard met gebreken
Djesseka schreef:Ik zie hier gemiddeld 10x per pagina de naam Jazz voorbij komen. Heeft iemand van deze mensen zelf al eens een Jazz in handen gehad? Jazz heeft geen makkelijk karakter, maar is daarom niet meteen minder. Het kan een onwijze uitdaging zijn om een Jazz braaf aan het werk te krijgen, maar dat geeft dan wel een gevoel van voldoening. Bovendien kunnen Jazz'jes leuk lopen en hebben ze geen vervelende bouw. (Over het algemeen.)
Ben benieuwd waar jullie allemaal je mening op baseren.
Iris_panta schreef:Jazzpuur vanwege zijn karakter
sigrid1182 schreef:flemmingh......heb diverse mooie flemminghs gezien, maar ook bar slechte....
Heartbreaker...( de naam zegt t al) en OOseven en Ferro.....om er nog een paar te noemen.....
Al kreeg ik er geld op toe.....