Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lucas03 schreef:ceasario schreef:Elke Beun begint een opfokbedrijfje.
Maar paarden opfokken is iets anders dan voeren cq. niet voeren.
Wanneer je de jeugdgroei mist door te weinig voeding of eenzijdige voeding is je toekomstige paard
op 2½ jaar toch een half jaar tot 8 maanden achter.
d.w.z. dat je 1 jaar extra voeding en verzorging moet rekenen t.o.v. goed ontwikkelde dieren
In de winter denkt men vaak met kuil en stro te redden want ze halen het in de zomer wel weer bij.
ach al doende leert men, en zorgt dat je voldoende controle blijft houden.
Pinda_Dipje schreef:Mijn veulen van dit jaar staat sinds ruim een maand bij Stal Verboon in Schipluiden (Zuid-Holland, Schiedam) : www.verboonveulenopfok.nl en ben hier tot nu toe erg over te spreken: Allemaal erg vriendelijke, behulpzame en professionele mensen. Voor mij is het voornamelijk een voordeel dat het 'dicht bij huis is' zodat ik een keer of 3 per week kan kijken en dus ook mooi een oogje in het zeil kan houden mocht dit nodig zijn.
ceasario schreef:Pinda_Dipje schreef:Mijn veulen van dit jaar staat sinds ruim een maand bij Stal Verboon in Schipluiden (Zuid-Holland, Schiedam) : www.verboonveulenopfok.nl en ben hier tot nu toe erg over te spreken: Allemaal erg vriendelijke, behulpzame en professionele mensen. Voor mij is het voornamelijk een voordeel dat het 'dicht bij huis is' zodat ik een keer of 3 per week kan kijken en dus ook mooi een oogje in het zeil kan houden mocht dit nodig zijn.
Nu maar hopen voor je dat Kinderopvang volledig vergoed gaat worden.
ceasario schreef:Ik heb het over het veulie.
Cristina schreef:@ Dees,..Ho ho ho tegenwoordig wordt er juist geent tegen droes. Ik schaar ook in zomer en winter in maar ga absoluut geen droes binnen halen. Dat is van de gekke. Stel je voor dat er verslagen droes van komt......voor wie is de schade. Hou nou op zeg !
Pinda_Dipje schreef:Mijn veulen van dit jaar staat sinds ruim een maand bij Stal Verboon in Schipluiden (Zuid-Holland, Schiedam) : www.verboonveulenopfok.nl en ben hier tot nu toe erg over te spreken: Allemaal erg vriendelijke, behulpzame en professionele mensen. Voor mij is het voornamelijk een voordeel dat het 'dicht bij huis is' zodat ik een keer of 3 per week kan kijken en dus ook mooi een oogje in het zeil kan houden mocht dit nodig zijn.
Zooist schreef:H u f t e r......
Is dit bij een opfokbedrijf?????
Tja, al doende leert men!
Zooist schreef:Uh, welke heeft er weinig gras gezien?
Weet jij meer dan ik?????
Zooist schreef:Ik ga elke maand......
En als het gras op is, eten ze maar hooi of kuil....
Dat is beter dan verzuipen....
ceasario schreef:Zooist schreef:H u f t e r......
Is dit bij een opfokbedrijf?????
Tja, al doende leert men!
Daar kan jij van meepraten.
Die van jouw heeft het laatste half jaar weinig gras gezien.
ceasario schreef:Daar kan jij van meepraten.
Die van jouw heeft het laatste half jaar weinig gras gezien.
Zooist schreef:[
Die foto's van jou, waar is dat?