Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
trudydejong schreef:Ja, daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik vind het heel raar.
Ik heb het idee dat ze ook strooien met de punten!

Zooist schreef:Tot dan Trudy!!!!
Ik ga met Kelly, een bruine merrie van Elcaro....
Kan je het opzoeken in het boekje en dan vind je me wel....
Leuk...... nog een bokker.... #
Jij hebt toch ook mooie Gribjes of was jij dt niet??
als je het goed doet), maar de aandrijver van buiten, mag binnen in de kooi niet mee...
opvulling van het straatje, hij hoefde niks te doen, met opstellen 1 keer iets wakker maken, verder niks
CGJ12 schreef:Als je met de juiste hengsten fokt heb je geen aanjagers nodig........
. Met mijn 7 Jarige Metáll x Huzaar Merrie. Ze is al stamboek en gaan nu voor het sterpredikaat! MissChoutje schreef:Mijn merrie Tiaretti B (v. Numero Uno) moest vandaag in Marienheem, en....... STER!! 70 voor exterieur en 75 voor het springen. Twee jaar
terug wilde ze haar niet vanwege ongelijke voorhoeven (lees: ze vonden haar te klein) Maar daar is helemaal niks meer van te zien.
Ze liet bij het springen niet helemaal zien wat ze kan maar de mannen van de jury vonden het goed!
Op naar het Keur predikaat!!! (wat dan Elite wordt want ze heb al PROK)
Citaat:Als je met de juiste hengsten fokt heb je geen aanjagers nodig........
inkepink schreef:MissChoutje schreef:Mijn merrie Tiaretti B (v. Numero Uno) moest vandaag in Marienheem, en....... STER!! 70 voor exterieur en 75 voor het springen. Twee jaar
terug wilde ze haar niet vanwege ongelijke voorhoeven (lees: ze vonden haar te klein) Maar daar is helemaal niks meer van te zien.
Ze liet bij het springen niet helemaal zien wat ze kan maar de mannen van de jury vonden het goed!
Op naar het Keur predikaat!!! (wat dan Elite wordt want ze heb al PROK)
Heb haar gezien vandaag, stond er super bij!!!!
Was er zelf met een 3jarige osmium maar helaas liet zij zich totaal niet zien, kroop van spanning in elkaar
resultaat: 70 voor exterieur en 65 voor beweging helaas
Maar nu laten we haar einde van het jaar ibob lopen, kijken hoe dat gaat