Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gitta1977 schreef:Ow ja... ff vergeten. Als het punt maar duidelijk is...
Een hengst die zo populair is en de kracht in het achterbeen niet doorgeeft... Moet je net blij mee wezen...
Samsam schreef:Ja 2 momenten en twee paarden, denk niet dat je daar zoveel conclusies aan kunt ontrekken.
Is die 2e geen kleinzoon van Ferro??
MissHIS schreef:
Paddox is een rechtstreekse zoon van Ferro.
amukela schreef:Missouri schreef:
Hier heb ik persoonlijk meer aan dan aan die geweldige stukjes in de IDS
Dank!
Schrijft Pukpaleisje daar ook niet voor dan?
......
Samsam schreef:Waarom lopen er dan zoveel meer Jazzen in de sport dan Ferroos?
Pukpaleisje schreef:amukela schreef:
Schrijft Pukpaleisje daar ook niet voor dan?
.........

Citaat:of was het nou de Hoefslag?
Citaat:Pukpaleis schrijft alleen voor bokt!!

Gitta1977 schreef:Als we het over de plaats van het binnenachterbeen hebben in de galop, welke hengst geeft dat dan beter door...
?

Citaat:Hier praat men weer zo al gewoonlijk wanneer het technisch wordt in de beoordeling overheen.
Olivi heeft een betere galop dan Paddox, duidelijk te zien (ruimer)
Waar aan zie je dat?
Bij de eerste moet de teen van de voet nog gaan wijzen (bewegingsafloop) en de andere is daar mee klaar.
Pukpaleisje schreef:Citaat:, en voorbeen wijst van beide al weer neerwaarts zodat beide al aan het einde van hun bewegingsmoment zitten
Pukpaleisje schreef:Sorry, maar ik zie het niet...vond commentaar in Paardenkrant anders zeker zo zuur en vernietigend als het mijne...
Pukpaleisje schreef:moet ik nog schrijven
Suzanne F. schreef:Pukpaleisje schreef:moet ik nog schrijven
Kan je die column van DWR in de IDS ook niet overnemen?![]()
) hebben aardig huisgehouden en er broeit hier en daar zeker ontevredenheid, maar tot nog toe heeft de vereniging de gelederen weten te sluiten. Eigenlijk wordt een "sterke man
/vrouw
" gemist die een heldere visie uitdraagt en een lange termijn planning ondersteunt en er niet voor terugdeinst om dit tot op het bot uit te dragen en te verdedigen. Langzaam aan zie ik in dat het meer politiek als iets anders is bij het kantoorpersoneel in Harenberg, enkele affaires als de indexen,de affaire Ferro, Zoer
e.a. bewijzen dit........maar dit terzijde...........
) Samsam schreef:Waarom lopen er dan zoveel meer Jazzen in de sport dan Ferroos?

Jan_VT schreef:Samsam schreef:Waarom lopen er dan zoveel meer Jazzen in de sport dan Ferroos?
Zo meteen vanuit de WBFSH-ranking. Hoogste niveau dus:
Lorenzo
Joeris
Ook nog Reckless (italiaanse combi)
Jazz???