Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik kan me voorstellen dat ie had gehoopt er het beste uit te halen om dat aan het publiek te laten zien en als paardlief daar net even anders over denkt zou ik ook vast iets onvriendelijks zeggen..

mys_bohemian schreef:mensen vinden het hier volgens mij leuker om op bepaalde mensen commentaar te geven! ga zelf op het paard zitten en zie hoe het dan afloopt. edward rijdt denk ik niet voor niets erg hoog. en dat zal niet voor niets zijn.
voortaan zullen we alleen maar positieve dingen zeggen! oké?

Viennanova schreef:oei, iemand is op zijn penny-teentjes getrapt....
Hier en daar heb ik gehoord dat Terlia behoorlijk in de vernieling is gereden, dat jaartje rust was om haar er weer wat bovenop te krijgen....een dier met talent maar geen aangenaam karakter...sund.
Issy schreef:Florencio laat zich aan de hand helemaal niet zo goed zien, en onder het zadel loopt hij super, zet er een andere ruiter op dan hadden we nooit van Florencio gehoord.
)
? Elisa2 schreef:Ja precies,het gaat nergens meer over..Je kunt beter de hengstenbezichtigingen en keuring kijken,en dan de tussenexamens en daarna niet meer.