Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MissJ schreef:Hypo schreef:Trento was er afgelopen maandag niet bij. Ik weet niet waarom, hij was in principe wel uitgenodigd natuurlijk op basis van de PAVO uitslag. Het zou nog kunnen dat hij er wel op de 29ste bij is met de eerste training. Dan kunnen paarden, die wel uitgenodigd waren en met een geldige reden afwezig op de selectie, alsnog een gooi doen naar een opname in de selectie.
Maar als dat zo is, zouden ze dan werkelijk die combinatie naar Verder sturen?
imker schreef:Mag ik even opmerken: wat een partij Jazzen zeg... Heet het niet stiekum: WK jonge Jazzen in Verden?
Nistria schreef:die merrie van Florentine Rootveld is geen Jazz maar een OOSeven.
dat scheelt er al weer 1, weet niet of de rest wel allemaal klopt.
Nistria schreef:imker schreef:Mag ik even opmerken: wat een partij Jazzen zeg... Heet het niet stiekum: WK jonge Jazzen in Verden?
die merrie van Florentine Rootveld is geen Jazz maar een OOSeven.
peanutbutter schreef:Nistria schreef:die merrie van Florentine Rootveld is geen Jazz maar een OOSeven.
maar of die er ook wat te zoeken heeft
Pascha schreef:Up Seven was niet voor niets de beste merrie van de Pavo cup van vorig jaar.
Gitta1977 schreef:
KWPN en OO Seven gaan nooit eerlijk samen, verder zwijg ik hier over...
MissJ schreef:Uivertje Ruta was toch eerste merrie?
Gitta1977 schreef::Z
Pascha schreef:MissJ schreef:Uivertje Ruta was toch eerste merrie?
ja maar die is al naar amerika toe.
Misschien doe ik dat later nog wel een keer...
Eerst ff dochterlief van school halen...
Sjappie schreef:\\Vind die Up seven en Tanirma een van de sympathiekst gereden paarden die er tussen zitten.