[TI] Welk zadel op tinker?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

leintje24

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 20:36

en verschilt het zadel erg veel van het type chayenne?? ik heb zelf de chayennen wat erg goed bevalt, wel gaaf dat ze verschillende kleuren dekjes hebben, ik vind het dekje alleen ietsjes te ruim, maar op zich wel heel mooi hoor!!

ik hou het alleen wel bij chayenne, dat heeft me al genoeg geld gekost!hihi

en idd bij chayenne heb je geen kleurtjes, dus heb ik maar besloten de kleur in mijn rijbroek te brengen, zo heb ik een leuke kleur blauwe en vandaag heb i nog een bordeaux rode gekocht!haha je moet toch wat!

DianneM

Re: Welk zadel op tinker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 22:26

Hee, Marjolein, je moet even op MP kijken, daar worden regelmatig gekleurde dekjes aangeboden voor de Cheyenne Nu staat er een fluor gele te koop en op de boomloosrijden site staat ook een rode te koop

gaelic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 14:23

heb zelf een merkloos zadel op mijn tinker liggen met kussens waar drie vingers tussen passen !
ben aan het sparen voor een massimo zadel ik wil graag de endurance hebben lekker relaxed zitten op de sites www.massimo-der-sattel.de en www.bluebalance.nl staan er verschillende op!

twist

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 09:19

ik heb der een ken tour op liggen