Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Brennie schreef:Is een traag achterbeen hetzelfde als een hakketrekker?dus ik weet wel wat een traag achterbeen is...
Elisa2 schreef:Ik ook :-} Alleen niet in de opleiding paardenhouderij geleerd ookal heb ik hem wel gevolgd....Gribje is traag achter ja...erg traag..
Als ie inderdaad zo traag was hoe zou die dan aan de top kunnen komen
.. Trouwens.. over dat Donnerhall: hij heeft geen korte voorbenen, maar een enorme schouderpartij, als je het goed bekijkt.
liliputter schreef:idd ben het helemaal met je eens sammie_44.hengsten die in de top lopen en ook nog binnen de top 3 zitten kunnen geen traag achterbeen hebben,die paarden vind je in de B en niet meer op het grand-prix niveau,beter kijken dus!en opletten tijdens je ''studie'' als ze het over dit onderwrrp hebben![]()
maar sommige mensen lopen hier alleen maar hengsten af te kraken(volledig onterecht)
missmiekie schreef:laten we geen mensen ''persoonlijk'' gaan aanvallen. Er zijn hier nu eenmaal verschillende meningen en dat is heel normaal, dus laten we elkaars mening nou eens respecteren?!!!!
ceasario schreef:missmiekie schreef:laten we geen mensen ''persoonlijk'' gaan aanvallen. Er zijn hier nu eenmaal verschillende meningen en dat is heel normaal, dus laten we elkaars mening nou eens respecteren?!!!!
Zolang iemand zich verschuilt achter een alias hoef je geen rekening te houden met je zg. persoonlijk.
Elisa2 schreef:Splashislief: Jawel,maar ze halen hem eerst omhoog naar achteren toe [richting de staart dus]
sammie_44 schreef:Dat is geen mening, dat is gewoon een ondoordacht feit dat iemand zelf bedacht heeft.
Je kan geen mening hebben over goede gangen. Een paard heeft het of heeft het niet.
Je kan natuurlijk wel een meningover een exterieur hebben van een paard.
Elisa2 schreef:Missmiekie dat zou idd fijn zijn als dat eens gebeurde

sammie_44 schreef:Dat is geen mening, dat is gewoon een ondoordacht feit dat iemand zelf bedacht heeft. Je kan geen mening hebben over goede gangen. Een paard heeft het of heeft het niet.
Je kan natuurlijk wel een meningover een exterieur hebben van een paard.