Boterbloem schreef:Sorry hoor maar wat een ongelofelijke ***** ben jij...
Er is nog niemand geweest waar jij geen commentaar op hebt gehad..
Ik doe niet mee aan wedstrijden en hij heeft geen papieren..
Dus als ik zeg dat het een palominobonte is dan is hij dat...
sh*t zeg wat een vershil... valk of palomino.... lekker belangerijk.
Je moet mensen blij laten zijn met hun beestjes inplaats van de betweterige uit te hangen.... Bah.....

Boterbloem schreef:Nee, dit is het nadeel van bokt... Mensen die anderen hun mening proberen op te dringen..
Je moet maar eens terug lezen hoeveel mensen comentaar krijgen van haar......
Het gaat mij er niet om wat hij is.. Ik wilde hem alleen laten zien..
Omdat ik trots op hem ben.... Net als iedereen op zijn beestje.
Die lol gaat er heeeel snel af zo...
Oeh! Aangebrand typje!!
Als je niks van anderen wilt weten lijkt het me vooral verstandig om voortaan niks meer op een forum te plaatsen.....
Wat ik geef is overigens geen commentaar, maar ik leg mensen uit wat voor kleur hun paard wel is. En geloof me, ik ben niet bepaald de meest achterlijke persoon op dat gebied al zeg ik het zelf

Dat heeft niks te maken met anderen mijn mening op te dringen. Het is namelijk niet mijn mening, het is een FEIT. Die kleuren heb ik niet verzonnen, maar dat zijn wetenschappelijke gegevens.
Als ik een papierloos bruin paard zou hebben en zou zeggen dat hij vos was, dan zeg je toch ook dat dat niet waar is? Of mag ik hem wel vos noemen omdat hij toch geen papier heeft? Beetje kromme redenatie. Het al dan niet rijden van wedstrijden is helemaal niet relevant, dat heeft erg weinig te maken met de kleur van je paard.
Van mij mag je best trots zijn op je beestje, helemaal niks op tegen. Voor mijn part noem je hem pimpelpaars, ga vooral je gang. Maar dat wil niet zeggen dat je gelijk hebt.
Bovendien ben jij de enige die ik hoor miepen over mijn 'commentaar', of was dat je zelf nog niet opgevallen?
En 'het nadeel van bokt'..... komt ook net kijken. Verbeter de wereld, begin bij jezelf..... En als je het er nu nog steeds niet mee eens bent dan zal me dat eerlijk gezegd aan mijn bips oxideren.....