Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Beber schreef:Ik vind Briar een geweldige hengst,
maar zoek maar een passende KWPN merrie voor hem.Hij geeft zichzelf wel heel erg door.
Ook al het wit, gaan we misschien terug naar al die goede , brave Gelderse types?
CGJ12 schreef:Die denen zullen wel de enigen zijn geweest die bereid waren om fotootjes te overleggen......
Beber schreef:CGJ12 schreef:Die denen zullen wel de enigen zijn geweest die bereid waren om fotootjes te overleggen......
Er zijn vast nog wel meer "fotogenieke" buitenlanders, toch?
Beber schreef:hooguit? vrees het ergste...
ceasario schreef:Maar wat is Salinero voor een type?
CGJ12 schreef:De duitsers hebben de lat wel wat lager liggen, maar niet helemaal op de grond........
[/quote]Tequiro schreef:

ceasario schreef:CGJ12 schreef:De duitsers hebben de lat wel wat lager liggen, maar niet helemaal op de grond........
Dat is een echte afzet KWPN-opmerking.![]()
Anna42 streken.
Zolang als Nederland hun eigen rotzooi gebruikt en de betere exporteren moet men niet mauwen.
Als je een paard koopt beslist een ieder hoe hoog de financiële lat moet liggen en daaruit voortvloeiend de keuring.
Beber schreef:Tequiro schreef:
Wil men dan toch uiteindelijk een ander type paard?

ceasario schreef:Maar wat is Salinero voor een type?
Beber schreef:Ik vind Briar een geweldige hengst, maar zoek maar een passende KWPN merrie voor hem.
Hij geeft zichzelf wel heel erg door.
Ook al het wit, gaan we misschien terug naar al die goede , brave Gelderse types?
Viennanova schreef:Beber schreef:Ik vind Briar een geweldige hengst, maar zoek maar een passende KWPN merrie voor hem.
Hij geeft zichzelf wel heel erg door.
Nu voel ik me een beetje gepikeerd, heb namelijk een niet-Gelders paard, wat wel een vos is met de Briar aftekeningen (alleen 4 witte voeten i.p.v. 3).
Voor Briar-achtige paarden komt wel weer een markt, als men zat is van alle bloederige, hete, rillerige paarden.
Ik heb zelf ook een Gelderse (welliswaar met slechts 1 voetje wit) en ik vind het geweldige paarden!