Quirinake schreef:je weet het dan toch dat het pijn doet hoe mensen over haar praten
over jouw foto, ik snap het wel, maar dan is ze toch niet te zwaar vind ik, zeg dan dat ze diep uit de borst komt maar te zwaar (als je mijn foto ziet) vind ik haar hals niét.
En ik wil idd werken naar een langere hals, en dat gaat lukken me lukken met Royal (voor sommige mensen zal ik erbij zeggen: dénk ik)
En ik ben toch ondanks alle commentaar blij met dit fokproduct, of sommige mensen nu haar een niet-aansprekend paard vinden of niet, het doet pijn om het te lezen, maar dat verandert mn gevoel niet.
Ik had wel graag gehad dat er af en toe wat meer tact gebruikt werd, draai het of keer het zoals je wil maar sommige kennen het woord tact niet.
Ik ga idd lekker aan de slag met haar binnen een paar jaar en ik hoop dan foto's neer te zetten met jullie reacties: ow we hadden geen gelijk, ze is anders uitgegroeid dan we dachten ()
Door deze voorvallen ga ik nu ook een tijd geen foto's plaatsen van Forpreza. Ik heb géén zin in altijd opnieuw die zelfde commentaren en denk maar dan is na wat bokt heeft bereikt.
Trek het je niet aan , [***] was niet bepaald een schoonheid toen ze jaarling was. Maar kijk hoe ze nu is! Ik vind Quirina een pracht van een merrie , en Warkant is een mega hengst , dan kan er toch niets lelijk uitkomen? Forpreza zit nu in haar wintervacht , en dat maakt een paard nu eenmaal minder mooi. Wanneer ze in haar zomervacht zit zal al haar schoonheid er zeker uitkomen