Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Beber schreef:Ja jammer dat ik Wilawander niet in het echt heb gezien, op de foto's lijkt hij wel lekker te gaan, maar in het echt dus niet?
missmiekie schreef:Beber schreef:Ja jammer dat ik Wilawander niet in het echt heb gezien, op de foto's lijkt hij wel lekker te gaan, maar in het echt dus niet?
nee, nou ja, het is maar wat je wil zien, ik vind het net een pony....
als je even zoekt op : Pukpaleisje en dan bij de topics van diegene over de hengstenkeuring en selecties enzo, krijg je een goede indruk van wat men van deze hengst vindt
Jasmijn schreef:Belisar himself?
Lidewijke schreef:
ippolata schreef:Lidewijke schreef:
apart paard op dat filmpje lijkt hij wat problemen te hebben met aanleuning.. niet echt mooi beeld
Beber schreef:Jasmijn schreef:Belisar himself?
Ik dacht gelijk, ja stom waarom niet de vader van Houston, en idd genoeg bloed.
Nu blijkt hij alleen natuurlijk te dekken en zou de merrie naar Morssink toe moeten met als het goed is veulen erbij en dat doe ik niet meer, daar heb ik hele slechte ervaringen ( lees dood veulen , zieke merrie ) mee, al is het bij Morssink allemaal wel goed geregeld, zijn lieve mensjes.
Samsam schreef:Beber schreef:
En heeft iemand gegevens over de hengt Kimberley?
Kimberly is niet al te best op de foto en vererft dat iook, zou ik niet aan beginnen.
schimmie schreef:Beber schreef:
En heeft iemand gegevens over de hengt Kimberley?
volgens mij is kimberley harstikke goed op de foto. ik heb zelf een paar nakomelingen van hem gehad en waren kern gezond!!!!
schimmie schreef:volgens mij is kimberley harstikke goed op de foto. ik heb zelf een paar nakomelingen van hem gehad en waren kern gezond!!!!
Beber schreef:Heb jij meer info. over de nazaten?
Qua type en bewegingen.
Samsam schreef:[De kwaliteit van de moeders varieert van matig tot voldoende.Getoond: 15 veulens uit 20 dekkingen.
Lijkt me niet wat jij zoekt.

Samsam schreef:Beber schreef:Heb jij meer info. over de nazaten?
Qua type en bewegingen.
Afstammelingen 1996 (veulens)
Er werd een uniforme collectie goed ontwikkelde veulens getoond. Ze staan in het rechthoeksmodel, maar ze zijn weinig rijtypisch en ze doen tamelijk klassiek aan.
Het hoofd is lang. De nek is overwegend kort. De halsrichting is verticaal en in beweging wordt de hals te hoog gedragen. De halsvorm is wisselend. Een aantal veulens heeft voldoende lengte en bespiering in de hals. Bij anderen is de bespiering matig en komt de hals diep weg. De schoft is kort. De steile schouder heeft ruim voldoende lengte. Bij enkele veulens is de rug wat diep. De lendenen zijn goed gespierd. De croupe heeft een klassieke vorm en voldoende lengte. De broekspier moet verder doorlopen. Het voorbeen is tamelijk ingesnoerd. De koten zijn lang en vaak week. Het achterbeen is lang, de schenkel is arm gespierd en het spronggewricht zou royaler ontwikkeld moeten zijn.
De stap is voldoende soepel en weinig krachtig. De draf is wisselend. Enkele veulens draven met een goed gebruik van het voorbeen en met een goede schoudervrijheid, maar het achterbeen wordt traag gebruikt en de veulens komen moeilijk tot dragen. Nogal wat veulens houden zich vast in de bovenlijn en maken achter een schommelende beweging. Vrijwel alle veulens werden getoond.
De kwaliteit van de moeders varieert van matig tot voldoende.
Getoond: 15 veulens uit 20 dekkingen.
Lijkt me niet wat jij zoekt.
ART_UMA schreef:Misschien is Van Deyk iets (trakehner, elite hengst GP dressuur)
http://www.gestuet-st-stephan.de/Hengste/Deyk/deyk.htm
edit, vader is xx

popcornlover schreef:
Dit is Sonique.