Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mistral schreef:Dat komt denk ik toch omdat ze echt onwijs werden vasten gehouden en in elkaar getrokken!
Zo kort in de hals!!
Als jij dat op een wedstrijd flikt....
Mijn complimenten aan Frenk Jespers die de mensen toch echt probeerde te overtuigen dat ze mooi met de neus eruit liepen.
Ja idd de neus was eruit maar de nek was in elkaar getrokken.
Niet echt een voorbeeld zoals dat moet!
) ook zo kort in de hals, gewoon eng om te zien.... CGJ12 schreef:............ en ik ben me NOG meer gaan ergeren aan het feit dat ik een 5-jarige niet meer in het Z mag starten...............
Bij deze stel ik voor dat de KNHS bij het minsiterie een oproep plaatst om dergelijke dekhengstenvertoningen in het openbaar vanaf 2007 volledig te verbieden......
Er waren maar een paar bij die een klein beetje op eigen benen mochten lopen......... en die werden fijn (bijna) laatste...........
Suzanne F. schreef:Hee Pukkie, waar is jou verslag van de dressuuravond??
Samsam schreef:Uphill heeft gewoon ook niet zoveel hals.

Gerrie schreef:Leuk!![]()
Heeft iemand het op film gezet?![]()
Mist nog een *trotse* smiley
Pukpaleisje schreef:Suzanne F. schreef:Hee Pukkie, waar is jou verslag van de dressuuravond??
moet ik nog effe voor gaan zitten vond in ieder geval Lingh opvallend.....goed (in vorm)..
Anne_GTI schreef:Gerrie schreef:
Leuk!
Heeft iemand het op film gezet?
Mist nog een *trotse* smiley
http://www.youtube.com/watch?v=-5lZQDUbXTU
Moet je wel een uurtje voor uittrekken... Medebokker Artuma heeft heel fanatiek zitten filmen.
Maar dat moet ik nog rippen, bewerken etc
. Stuur ff PB als je er belangstelling voor hebt dan kan ik de dvd's in een keer branden of stukjes op internet poten... Gitta1977 schreef:Heeft het op film...Maar dat moet ik nog rippen, bewerken etc
. Stuur ff PB als je er belangstelling voor hebt dan kan ik de dvd's in een keer branden of stukjes op internet poten...
zal er een leuk muziekje onder zetten, alleen bij de Kur op Muziek word dat lastiger... 
Daar schrok ik zo van bij die laatste middellijn van Rubels dat ik te ver heb ingezoomd en de galop zo'n beetje gemist heb
, maar moet het allemaal nog even bekijken, heb nog niet van mijn eigen filmkunsten genoten!
maar weet niet of dat je moeder was natuurlijk...
Misschien hoorde die ook wel niet bij jullie
. Maar die had het ook steeds over Zeeland, dus vandaar dat ik dat had bedacht.
Pascha schreef:Ja en? Dan hoeft die nog niet met de kin op de borst te lopen achter de loodlijn?
Suzanne F. schreef:Zeker! Vond ik ook! Uphill is echt een goede vind ik. Snap echt niet waarm United ervoor stond...zal wel aan de naam van de ruiter gelegen hebben.

arie53 schreef:Niet alleen een eng handje, welke enge beweging van het paard mag dit zijn?
CGJ12 schreef:Speels huppeltje dacht ik.
Wie let er dan ook op de handen van Emmelie..............