Wat een gaaaaf beest joh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
ruitje schreef:Wij hebben er een op een jaarlingenveiling gekocht, die zijn oren waren helemaal uitgeschoren, aan zijn oren mogen we dus ook niet zitten.
Ook als een draver proppen in krijgt word het haar wel eens helemaal weggehaald. Dus misschien dat ze het daarom niet altijd even leuk vinden?
Of het is gewoon toeval
.
!!!!
.
!!!!!!
ik vind het altijd zo leuk als mensen dat zeggen:Plovemaan schreef:Equinecoach, judith_slu, nancy_evita: thnxik vind het altijd zo leuk als mensen dat zeggen:P
op de pony club werd mijn pony eerst namelijk afgezeken (en ik dus ook:S) omdat het en draver was en hij niet goed kon lopen ofzo....bladielbla,, allemaal roddels:S

helaas!
!! lovemaan schreef:Equinecoach, judith_slu, nancy_evita: thnxik vind het altijd zo leuk als mensen dat zeggen:P
op de pony club werd mijn pony eerst namelijk afgezeken (en ik dus ook:S) omdat het en draver was en hij niet goed kon lopen ofzo....bladielbla,, allemaal roddels:S

radnah2 schreef:Dat is idd niet zo heel leuk maar ze hadden toch bijna gelijk gehad Nancy want je wilde haar toch eerst wel weg doen totdat je het draverforum tegen kwam??
Nu mag je haar nooit meer weg doen van mij hoor anders kom ik je helpen :p hahahaha! Nee Evita is een hardstik lief paard waar je nog ver mee komt hoor alleen jullie bak is letterlijk zwaar kl*te en je paard kan daardoor niet normaal in lopen.
Ik heb bij Liberty eigelijk alleen maar enthousaste reactie's gehad maarja ze waren ook allemaal jaloers :p Ik heb een paar dagen geleden nog gehoord van een instructrice die normaal niks met dravers heeft dat ik het nog ver kan schoppen met Liberty als ik veel train.

heeerlijk vond ik dat!! maar ze was wel schrikkerig bijvoorbeeld met de wind. als er een onverwachte windvlaag komt dan schrok ze zich te pletter! maar dat heeft ieder paard mischien ook wel.. Eline_1990 schreef:jaa dravers zijn niet echt gemaakt voor dressuur. de naam zegt het eigelijk al. Draver. ja de mijne was ook heel erg heetheeerlijk vond ik dat!! maar ze was wel schrikkerig bijvoorbeeld met de wind. als er een onverwachte windvlaag komt dan schrok ze zich te pletter! maar dat heeft ieder paard mischien ook wel..
ik ben wel benieuwd! Mooie paarden vind ik het iig....ik heb een paar jaar 1 keer op de dravers van een vriendinnetje van toen gereden, op zo'n baan..geen succes was dat, ik dacht even leuk een rondje te stappen [zonder zadel, halstertje, geen cap] maar daar dacht dat paard dus even anders over

VanillaQueen schreef:Hmm, wel een interessant ras [is het eigenlijk een ras, of een type?], heb er wat vraagjes over....
), lopen zo de trailer op, gedragen zich voorbeeldig kalm op een wedstrijdterrein enz. Tot je erop (of achter) gaat zitten, dan zijn ze opeens ontzettend vurig en looplustig.
!
. Ze willen altijd winnen en tot het uiterste gaan, maar dat kan je dus zeker omzetten in iets positiefs.
.
Toch altijd wel leuk om er wat meer over te weten komen. Zal ook zeker even op die site gaan kijken ja, wie weet ga ik idd ook weleens kijken op een keuring/meeting oid
!