Even over porsche. Porsche is nu ongeveer 1 jaar en is een solitair x wolfgang x ulft.
Hij was laat in het seizoen geboren dus hij loopt een heel klein beetje achter op de andere veulens.
Vergeleken met andere veulens is hij (nog) een beetje korter gebouwd en iets kleiner nog. Hij heeft een mooie nek, maar niet echt een dikke. (wat ik eigenlijk wel mooi had gevonden
) Gelukkig beschrikt Porsche wel over 3 hele mooi gangen.
Porsche is ontzettend lief en knuffelbaar. Hij bijt niet en is niet opdringerig, je kan hem zo bij de oren pakken enzo. Dat komt misschien ook omdat hij altijd veel in handen is geweest. Mam heeft hem nu op een hengstenwei gezet. Het is altijd de eerste die naar je toekomt.
Ik heb een paar foto's op mijnalbum gezet van toen die nog maar een paar weekjes was tot nu. Hij is ontzettend veranderd. Eerst veulenhaar, toen haast geen haar, toen ontzettend harig met een giga baard, en nu heeft hij weer minder haar.
de geboorte foto's heb ik helaas niet op de computer maar hier is porsche ook nog tamelijk klein.

Hier staat hij op met zijn moeder

Hier was porsche net van ons. Hier deed ons paard ineens of zij de moeder was
nouja.

hier is hij al een paar weken van ons

Hier een actiefoto: (hij bokt) maar het ziet er niet echt gevaarlijk uit.. 

Hier lijkt het alsof zijn overbouw echt ontzettend was, maar zo erg was het dus echt niet.

In een sukkeldrafje: normaal draaft hij heel mooi en zwevend, maar op de een of andere manier niet op foto's

kerst:

Net voordat hij naar de hengsten wei ging:

Op de hengstenwei:
en toch zie ik hem niet

hier wel:

in een beetje vreemde houding..

met zijn vriend waar hij altijd bij staat:

en weer met zijn vriend

Hier staat porsche al wat langer op de wei:

zijn vriend nog altijd in de buurt:

er is geen ontkomen aan: nog een keer met zijn vriend:

Als je slecht kijkt lijkt het net alsof porsche een ander hoofd heeft (die van zijn vriend
)

Ze zijn onafscheidelijk..

en tenslotte met zijn vriend achter hondje aan (dat witte stipje)