, hij kan toch wel hard! en ik blijf liever heel das zonder die galop al een vak apart haha. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, hij kan toch wel hard! en ik blijf liever heel das zonder die galop al een vak apart haha.
roosa schreef:Joh je denkt toch niet dat een stel tinkers die mooi glad gestreken ren baan om mogen ploegen
Bonte schreef:roosa schreef:Joh je denkt toch niet dat een stel tinkers die mooi glad gestreken ren baan om mogen ploegen
Nou gladgesteken is die niet hoor. het is niet een echte renbaan. Het is een zandbaan om een stuk land heen. Op dat land zijn er altijd 'zomers wedstrijden.
Vasthi schreef:Is dat soms vlakbij een manege in het A'damse bos?
hij kan errug hard! enne idd het zou leuk zijn als er eens een datum kwam, ik moet er nml vrij voor vragen dus moet het wel optijd weten 
Misschien ben ik ook van de partij als de datum uitkomt.
ja een datum??? dobbel schreef:Ik heb vanmiddag een pb gestuurd met de vraag of ze even hier wil reageren, pb is gelezen maar nog geen reactie. Ik weet niet wat ik hier van moet denken ik ga er van uit dat het niet meer doorgaat.