karinna schreef:En Sammie ken jij Kelz_Lagune?
Nee, waarom zou ik die moeten kennen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
karinna schreef:En Sammie ken jij Kelz_Lagune?
Sfieke schreef:Hebben jullie de foto van Trento B in de laatse IdS gezien? In 1 woord: verschrikkelijk!
Sfieke schreef:Volgens mij zit zij zo raar omdat dat paard zo raar loopt... als een paard te hoog blijft in zn kruis en zn rug weg drukt.. ga dan maar eens lekker zitten!

mistral schreef:Beste raiza....vals om kim af te zeiken??
Sorry hoor maar er is niks vals aan, er zijn foto's als bewijs
En zo zitten.....nee dat ligt echt niet aan het paard
, en een ieder moet weten dat paardrijden zeker niet makkelijk is en dat er heel veel slechte foto's
gemaakt kunnen worden en dat er aan iedere ruiter wel iets mankeert zo ook aan ieder paard, dus het is wel heel makkelijk om iemand de grond in te duwen, maar Kim rijdt toch mooi op een goedgekeurde hengst
en hoe zat het ook alweer... de beste stuurlui staan aan wal
en hoge bomen vangen veel wind... Kajanus schreef:Ja er is maar 1 Anky en maar 1 Hans Peter en maar 1 Edward Gal en maar 1 Kim Leduc, en een ieder moet weten dat paardrijden zeker niet makkelijk is en dat er heel veel slechte foto's
gemaakt kunnen worden en dat er aan iedere ruiter wel iets mankeert zo ook aan ieder paard, dus het is wel heel makkelijk om iemand de grond in te duwen, maar Kim rijdt toch mooi op een goedgekeurde hengst
en hoe zat het ook alweer... de beste stuurlui staan aan wal
en hoge bomen vangen veel wind...
Elisa2 schreef:Als ze correct zou rijden dan zou ze dit niet krijgen.Ik neem het gewoon op voor die hengst,omdat ik op die foto's zie dat hij z'n rug weg drukt b.v. terwijl hij denk ik veel kwaliteit heeft zodra ie maar correct gereden word.Er zijn er genoeg die het slechter doen,maar die horen ook niet op een ggk hengst.