Turbo op wacht... dan wat mij betreft Trento ook!!!!!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Turbo op wacht... dan wat mij betreft Trento ook!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 16:21

karinna schreef:
En Sammie ken jij Kelz_Lagune?

Nee, waarom zou ik die moeten kennen?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 09:20

Hebben jullie de foto van Trento B in de laatse IdS gezien? In 1 woord: verschrikkelijk! Als je die henst zo ziet dan zou helemaal niemand em kiezen volgens mij... terwijl ik em vorig jaar op de HK heb gezien en ik em erg gaaf vond.....

Ken trouwens een veulen van em en dat is ook echt een naarling!

_Luziream

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 09:29

Ik vind het wel meevallen hoor? Tja hij heeft veel heffing ipv voorbeen naarvooren, kan iets rijtechnisch zijn he? dus ik zou niet zo hard oordelen vind ik erg makkelijk.

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 10:13

Meer hoe de ruiter erop zit

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 12:40

Sfieke schreef:
Hebben jullie de foto van Trento B in de laatse IdS gezien? In 1 woord: verschrikkelijk!

En ik dacht dat ik de enige was die dat vond. En het is echt niet de heffing van het voorbeen hoor. Schort nog veel meer aan.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 22:58

Dus nou heeft Trento het gedaan...

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 23:30

OP die foto ligt het imo meer aan de ruiter, maar in het geheel vind ik trento al niks.

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 23:46

Een woord.....afschuwelijk!!

Zoals die kim er op zit is echt slecht!

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 10:27

Die Kim zorgt ervoor dat die hengst een slechte naam krijgt..paard kan veel beter lopen! Wat zit dat mens er vreselijk op zeg! Zelfs een manegeruiter zit nog beter!

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 10:28

No offence trouwens was alleen even als voorbeeld

_Luziream

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 10:32

Kim zit er niet voortreffelijk op. Steekt haar benen af etc vind het jammer dat de hengst er zo voor wordt afgerekend denk dat het paard meer kan.

SophievdV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 09:28

Volgens mij zit zij zo raar omdat dat paard zo raar loopt... als een paard te hoog blijft in zn kruis en zn rug weg drukt.. ga dan maar eens lekker zitten!

A10

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 11:12

Sfieke schreef:
Volgens mij zit zij zo raar omdat dat paard zo raar loopt... als een paard te hoog blijft in zn kruis en zn rug weg drukt.. ga dan maar eens lekker zitten!

Kip of Ei verhaal

SophievdV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 16:38

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:10

Als goede ruiter zijnde behoor je de bewegingen van je paard te "regelen".

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:31

Ik heb Trento een aantal keer gezien en ben er niet weg van, maar of dat aan Kim ligt of aan Trento zelf.... ik durf het niet te zeggen.
Vind het wel een beetje vals om Kim hier zo af te zeiken.... zijn er ook genoeg die het vast slechter doen...
De beste stuurlui staan aan wal

Elisa2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:44

Als ze correct zou rijden dan zou ze dit niet krijgen.Ik neem het gewoon op voor die hengst,omdat ik op die foto's zie dat hij z'n rug weg drukt b.v. terwijl hij denk ik veel kwaliteit heeft zodra ie maar correct gereden word.Er zijn er genoeg die het slechter doen,maar die horen ook niet op een ggk hengst.

kimberley12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 23:05

had ook al gehoord dat trento goed in de stakerij zit, echt zonde, en ja kim heeft al korte benen, maar dan moet je ze juist niet afsteken vind ik, maar lang maken, trento heeft wel een mooi voorbeen verder

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 23:24

Beste raiza....vals om kim af te zeiken??
Sorry hoor maar er is niks vals aan, er zijn foto's als bewijs

En zo zitten.....nee dat ligt echt niet aan het paard

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 00:28

mistral schreef:
Beste raiza....vals om kim af te zeiken??
Sorry hoor maar er is niks vals aan, er zijn foto's als bewijs

En zo zitten.....nee dat ligt echt niet aan het paard

Het gaat me niet alleen om Kim, ken haar helemaal niet, maar het valt me gewoon op dat als een paard niet loopt zoals Salinero, dat de ruiter dan in 99% van de gevallen maar meteen de schuld krijgt.

Als ik het goed begrepen heb, is Trento mede in eigendom van Kim en snap ik dus best dat zij hem rijdt.

Daarnaast maak ik me niet zo druk om de prestaties van Trento. Gezien zijn nakomelingenrapport en de nakomelingen die ik zelf gezien heb, vind ik het toch geen vaderdier, en er zijn genoeg goede dressuurpaarden die bij de verkeerde ruiter staan, maar als die allemaal besproken moeten worden op bokt...

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 17:44

Men moet eens ophouden met het verheerlijken van Anky van G en Salinero. In plaats van dat men probeert te zijn zoals hun, proberen zij gewoon naar de fei standaarden te rijden. En dat moet ook 'ons' doel zijn.

Kajanus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:21

Ja er is maar 1 Anky en maar 1 Hans Peter en maar 1 Edward Gal en maar 1 Kim Leduc , en een ieder moet weten dat paardrijden zeker niet makkelijk is en dat er heel veel slechte foto's gemaakt kunnen worden en dat er aan iedere ruiter wel iets mankeert zo ook aan ieder paard, dus het is wel heel makkelijk om iemand de grond in te duwen, maar Kim rijdt toch mooi op een goedgekeurde hengst en hoe zat het ook alweer... de beste stuurlui staan aan wal en hoge bomen vangen veel wind...

_Luziream

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:59

Kajanus schreef:
Ja er is maar 1 Anky en maar 1 Hans Peter en maar 1 Edward Gal en maar 1 Kim Leduc , en een ieder moet weten dat paardrijden zeker niet makkelijk is en dat er heel veel slechte foto's gemaakt kunnen worden en dat er aan iedere ruiter wel iets mankeert zo ook aan ieder paard, dus het is wel heel makkelijk om iemand de grond in te duwen, maar Kim rijdt toch mooi op een goedgekeurde hengst en hoe zat het ook alweer... de beste stuurlui staan aan wal en hoge bomen vangen veel wind...

AMEN!!!! Eindelijk iemand die het zegt. Tuurlijk Kim staat er niet op haar voordeligst op IDS. Maar goed een fotoo kan ook op een verkeerd moment genomen worden.

nouky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 20:53

Dan moeten ze zo'n foto ook niet plaatsen. Is zeer slecht van de redactie. Misschien dat ze morgen in Zuidbroek betere foto's kunnen maken.
Maar ja over dit punt gaat de topic eigenlijk niet. Het gaat erom dat Turbo destijds op wacht is gezet en Trento niet. Sommige vinden dat Trento wel op wacht moet en sommige weer niet.
Er zijn ook hengsten waarvan de veulens keer op keer kampioen werden, waar zijn deze afstammelingen nu nu ze drie jaar of ouder zijn? Misschien zijn de Trento's niet zo'n showveulens en groeien ze toch uit tot goede sportpaarden? Er zijn wel meer hengsten die een slecht rapport kregen met de afstammelingen en die we nu niet willen missen in de fokkerij.

Desiree

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 20:59

Elisa2 schreef:
Als ze correct zou rijden dan zou ze dit niet krijgen.Ik neem het gewoon op voor die hengst,omdat ik op die foto's zie dat hij z'n rug weg drukt b.v. terwijl hij denk ik veel kwaliteit heeft zodra ie maar correct gereden word.Er zijn er genoeg die het slechter doen,maar die horen ook niet op een ggk hengst.

Idem hier! De ruiter is namelijk ALTIJD de verantwoordelijke en het paard NIET! Dat is toch heel logisch! Trento loopt zo omdat hij zo gereden wordt.