sandradeboer schreef:Tevens gaf hij aan ook diepvriessperma 'te maken'. En gaf hij aan zoveel mogelijk merries te willen laten dekken om inzicht te krijgen in de nafok..
Ja hoor
, dus hij gaat gratis dekken Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sandradeboer schreef:Tevens gaf hij aan ook diepvriessperma 'te maken'. En gaf hij aan zoveel mogelijk merries te willen laten dekken om inzicht te krijgen in de nafok..
, dus hij gaat gratis dekken 
Sammie schreef:hij wilt zoveel mogelijk merries dekken om inzicht te krijgen in z'n portomonnee
Dhr. van Vliet is een aardige man, maar zoals bij elke hh gaat het toch vooral om de centjes. Dus elke merrie is dan meegenomen. En als de hengst dan tegenvalt met z'n nakomelingen heeft hij toch de eerste twee jaar z'n inkomsten dubbel (en wellicht dwars) terugverdient
Suzanne F. schreef:In de IDS staat ook nu het fokadvies. Er staat dat de merrie wel genoeg schoudervrijheid moet hebben. Weet iemand waar ze dat op baseren? Heeft de hengst dat ook minder dan?
Zou ik wel jammer vinden want ik vind zelf dat ik daar wel op moet letten.